Szavazás állása
239

Közönségszavazás / 2021
- 37534 Lidl Plus - a Lidl vásárl…
- 26520 MySPAR - Neked kedvez! -…
- 4564 Qjob.hu: megoldás mindenr…
- 4400 BURGER KING® App
- 1635 DIEGO webshop – Segítünk,…
Marketing célok:
A digitális szemlélet erősítése, a fiatalabb generáció igényeire való reagálás, a mobil reszponzív kialakítás szükségessége jegyében újult meg 2021-ben az IKR Agrár Kft. weboldala a LogiNet fejlesztésében. A mezőgazdasági termelőket kiszolgáló kereskedelmi cég főoldala letisztult, látványos. A termékbemutató oldalon az egyes termékek tulajdonságainak feltüntetése között helyet kapott többek között az összetevők, a kiszerelés, a felhasználási javaslat, gazdavélemény szekciók, illetve az ajánlatkérő rész. A honlapon számos és gyakran frissülő szakmai anyag, kísérletekről beszámoló írás jelenik meg, amelyek segítik a felhasználókat döntéseikben. Mivel az IKR Agrár értékesítésében központi helyen szerepelnek az értékesítők - a területi központjai, raktárai, terménytároló és szárítóüzemei az ország egész területét lefedik -, ezért fontos volt, hogy a honlapon hangsúlyos szerepet kapjon a "Kapcsolat blokk". Itt néhány kattintással meg lehet tudni a legközelebbi értékesítő-központ, illetve az ott dolgozó munkatársak, kapcsolattartók elérhetőségeit.Célcsoport:
Mezőgazdasági termelők, értékesítőkTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!