Nosalty mobilalkalmazás

Central Digitális Média Kft.

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
https://www.nosalty.hu
Szavazás állása 3

Marketing célok:

A havonta közel 2 millió embert elérő Nosalty.hu Magyarország piacvezető receptoldala és gasztronómiai magazinja. Mára több mint 60 000 ellenőrzött, sokféle szempont szerint kategorizált recept közül válogathatnak a felhasználóink. A receptek mellett a Nosalty naponta frissülő szerkesztőségi tartalommal is jelentkezik, így mindenki megtalálhatja a számára érdekes és hasznos tartalmakat. Az elmúlt időszakban látogatóink nagy része már mobil eszközről böngészte az oldalunkat, így kézen fekvő volt a mobil alkalmazás fejlesztése. Az eddigi hasznos tartalmaink mellett kényelmi funkciókkal és újszerű megoldásokkal kibővítve fejlesztettük alkalmazásunkat. Segítséget nyújtunk felhasználóinknak a sütés/főzés minden szakaszában, az inspirációtól, ötletszerzéstől indulva, a bevásárláson át egészen a megvalósításig.

Célcsoport:

18-49 éves // Nő // Főbevásárló // Gasztronómia iránt nyitott, érdeklődő // Család-orientált // Rendszeresen internetezik
Vissza

További pályaművek a kategóriában