Lidl.hu - Sokkal több, mint egy online szórólap!

Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.

Kategória:
Kereskedelem
A pályázat elérhetősége:
https://www.lidl.hu/hu/index.htm
seoseeker

Online elemzés értékei

Technikai
index:
73%
Tartalmi
index:
73%
Népszerűségi
index:
74%

Marketing célok:

A Lidl.hu vállalatunk egyik legfontosabb kommunikációs csatornája mind a vásárlók, mind pedig a partnereink irányába. Amellett, hogy vásárlóinkat naprakészen tájékoztatja az üzleteinkben elérhetőakciókról és ajánlatokról, egyszersmint egy online magazin és receptoldal is, melyet látogatóink előszeretettel olvasnak. Az ajánlatok ismertetése mellett fontosnak tartjuk a vásárlói döntéseket megkönnyítő, tájékoztató tartalmak megjelenítését is, dietetikus, borszakértő és Michelin-csillagos séf is szakmai tanácsokat oszt meg oldalunkon. Kiemelt szerepet kapnak honlapunkon többek között a receptvideók (melyekben idéntől magyar sztárok is szerepelnek), a baba-mama témák, a Lidl-lel kapcsolatos hírek, a különböző termékkategóriák bemutatása, az egészségtudatos táplálkozás, valamint egy üzletkereső is segíti vásárlóink tájékozódását. A visszajelzések alapján a felhasználók maximálisan elégedettek a Lidl.hu-val, ezt bizonyítja a havonta kb. 3 milliós látogatottság, illetve kiemelten jó látogatói mutatóink, melyek alapján a Similarweb.com statisztikái rendszeresen a szektor legelső weblapjaként mérnek minket.

Célcsoport:

Főbevásárlók

Vissza

További pályaművek a kategóriában