RECASH - automatikus cashback

Recash Europe Kft

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
https://recash.app/

Marketing célok:

VISSZAJÁRÓ BANKKÁRTYÁS FIZETÉSEID UTÁN 

A RECASH az egyetlen valóban automatikus és teendő mentes cashback applikáció. PSD2-n alapuló fintech innovációnak köszönhetően a felhasználók akár 40%-os pénzvisszatérítést is kaphatnak egyes partnereknél, kártyás vásárlásaik után. A RECASH letöltése után a felhasználónak nincs más dolga, csupán a bankszámláját kell összekötnie az applikációval. Ezután az app-ban teendők nélkül, automatikusan pénzvisszatérítést, vagy cashback kuponokat kap a RECASH partnerektől. Az összegyűjtött cashback-et később kiutalhatja bankszámlájára és szabadon elköltheti. Az app-ban már jelen vannak a legfontosabb hazai brand-ek, mint a Foodpanda, ShareNOW, Rossmann, PENNY, Zing, vagy a Pizza Hut, további rengeteg márka mellett. Az app lefedettsége miatt a felhasználók bevásárlásaik után több tízezer forintot is visszakaphatnak havi szinten, mely kiemelten fontos a nehéz gazdasági helyzetben. Ugyanakkor, a brandek is nyernek az app-ba való csatlakozással, hiszen jobban megismerhetik felhasználóikat a pénzügyi adatok alapján, ráadásul úgy jutalmazhatják vásárlóikat, hogy termékeik érzékelt értékét nem kell csökkenteniük leértékelésekkel. Ezen kívül a cashback gyűjtése emeli a vásárlási kedvet, mely átlagosan 38%-os növekedést hoz a kosárértékben, illetve 29%-os növekedést a vásárlás gyakoriságában. Ezáltal a RECASH úgy hasznosítja a felhasználók pénzügyi adatait, hogy az a felhasználónak és az eladónak is előnyt hoz.

Célcsoport:

18 év feletti felnőttek

Vissza

További pályaművek a kategóriában