Lidl Plus - a Lidl vásárlói hűségprogramja

Lidl Magyarország Bt.

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
https://www.lidl.hu/lidl-plus/a-lidl-plus-rol

Marketing célok:

Az élelmiszerláncok között kiemelten nagy és frekventált verseny van. A hálózatok ismertsége kivétel nélkül magas, általánosságban repertoárvásárlásról beszélhetünk. Lidl Plus alkalmazásunk egy innovatív eszköz, mellyel célunk vásárlóink számára megkönnyíteni a bevásárlást, és olyan plusz funkciókkal, kedvezményekkel honorálni elkötelezettségüket, melyek tovább növelik a Lidl iránti lojalitásukat, így piaci pozíciónkat tovább erősíthetjük. A Lidl Plus, túl azon, hogy folyamatos kedvezményeket érhetnek el rajta keresztül, a vásárlók kényelmét is szolgálja, hiszen a vásárlásokról szóló nyugtákat digitálisan mentjük az applikációba. Emellett a heti akciós újságot is lehetősége van itt átlapozni az érdeklődőknek, sőt, könnyedén megtalálhatják a hozzájuk legközelebb eső Lidl áruházat is az appon. Kutatások alapján elmondhatjuk, hogy az applikáció bevezetése után 2 hónappal kiemelkedő, közel 40%-os ismertségre tett szert és a felhasználók egyértelműen pozitívan értékelik.

Célcsoport:

18+ korosztályba tartozó, okostelefonnal rendelkező, árérzékeny rendszeres élelmiszervásárlók

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában