Szavazás állása
1487

Közönségszavazás / 2022
- 5591 PregHello kismama app
- 5015 MindentMent Fogászati ren…
- 1487 MOL Move
- 1355 Budapest Főváros XIII. ke…
- 1270 Divatekszerbolt.hu websho…
Marketing célok:
A MOL Move megalkotásánál egy olyan applikáció létrehozása volt a célunk, amely funkcionalitásában és ügyfélélményben is meghaladja a versenytársak hasonló alkalmazásait. Az alig fél éve megújult alkalmazás sikerét jól mutatja, hogy már 4x annyian töltötték le, mint elődjét. A főbb marketingcélok támogatására -látogatás gyakoriságának növelése és értékesítés ösztönzése- gamifikációt alkalmazunk. A vásárlók tankolásaikkal és vásárlásaikkal pontot gyűjtenek, szinteket lépnek és ezáltal egyre jobb kedvezményekhez jutnak. Kampányainkat olyan funkciók támogatják, mint a kaparóskártya, vagy a “kihívások”. A technikai hátterének köszönhetően, mely a Salesforce rendszer köré épül, az alkalmazás által megjelenített tartalmat dinamikusan kezeljük, így könnyedén változtatható egy-egy részlet fejlesztői oldalon. Hosszú távú célunk egy olyan konvergens platform létrehozása, mely további funkciókkal bővítve (pl.: MOL Limo fiók összekapcsolás, mobil-fizetés) az ügyfeleink kényelmét szolgálja.Célcsoport:
Azok a gépjárművezetők, akik szeretnének a tankolások során értékes kedvezményekhez jutni – mindezt digitálisan, a zsebükben.Videó:
További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!