MOL Move

MOL NYRT.

Kategória:
Az év applikációja
A pályázat elérhetősége:
https://www.molmove.hu
Szavazás állása 1487

Marketing célok:

A MOL Move megalkotásánál egy olyan applikáció létrehozása volt a célunk, amely funkcionalitásában és ügyfélélményben is meghaladja a versenytársak hasonló alkalmazásait. Az alig fél éve megújult alkalmazás sikerét jól mutatja, hogy már 4x annyian töltötték le, mint elődjét. A főbb marketingcélok támogatására -látogatás gyakoriságának növelése és értékesítés ösztönzése- gamifikációt alkalmazunk. A vásárlók tankolásaikkal és vásárlásaikkal pontot gyűjtenek, szinteket lépnek és ezáltal egyre jobb kedvezményekhez jutnak. Kampányainkat olyan funkciók támogatják, mint a kaparóskártya, vagy a “kihívások”. A technikai hátterének köszönhetően, mely a Salesforce rendszer köré épül, az alkalmazás által megjelenített tartalmat dinamikusan kezeljük, így könnyedén változtatható egy-egy részlet fejlesztői oldalon. Hosszú távú célunk egy olyan konvergens platform létrehozása, mely további funkciókkal bővítve (pl.: MOL Limo fiók összekapcsolás, mobil-fizetés) az ügyfeleink kényelmét szolgálja.

Célcsoport:

Azok a gépjárművezetők, akik szeretnének a tankolások során értékes kedvezményekhez jutni – mindezt digitálisan, a zsebükben.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában