Ütközéspont - MÁV Zrt.

Cubicfox Kft.

Kategória:
Az Év Kreatív megoldása
A pályázat elérhetősége:
https://utkozespont.hu

Marketing célok:

A balesetmegelőzés céljából indított projekt középpontjában egy 360 fokos interaktív játék állt, a kampányok célállomása pedig egy marketing célú weboldal volt. A játék során a felhasználók egy nyomozó bőrébe bújva deríthetik fel nyomról-nyomra egy baleset kiváltó körülményeit. Kihívást jelentett a 360 fokos technológia hatékony megvalósítása és reszponzív megjelenítése, illetve hogy a realisztikus ábrázolás érdekében megteremtsük az egyensúlyt a videótartalmak és a funkciók vizuális elemei között, anélkül, hogy ezek elvonják a felhasználók figyelmét. Az eredmény egy izgalmas és hatékony marketingoldal, illetve egy olyan meglehetősen immerzív játék, amely Magyarországon soha nem látott kreativitással hívja fel a figyelmet egy a társadalmat érintő mindennapi veszélyre, a témában nehezen megszólítható iskolás korosztályt is sikeresen aktivizálva - a játék 1500%-al több felhasználót vonzott a tervezettnél.

Célcsoport:

Kortól és nemtől függetlenül, minden közlekedésben résztvevő személy. A kampány szempontjából kiemelkedően fontos volt a fiatalabb korosztály (12-18) kreatív megszólítása.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában