Díjat nyert weboldalak 2007


2007-ben díjat nyert weboldalaink:

 

Kultúra kategóriában
www.nemzetisirkert.hu – Budapesti Temetkezési Intézet Zrt.

 

Oktatás kategóriában
www.honfoglalo.hu – AB-MM Kft.

 

Kereskedelem kategóriában
www.nod32.hu – Sicontact Kft.

 

Média kategóriában
www.inforadio.hu – InfoRádió Kft.

 

Kormányzat és település kategóriában
www.szekesfehervar.hu – Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata

 

Márkasite kategóriában
www.kirowski.hu – Kirowski Zrt.

 

Ipari web kategóriában
A nevezett honlapok között mindegyik valamiben jó volt, azonban az Év Honlapjához megfelelő minőséget egyik sem érte el, így a kategóriában nem osztunk díjat!

 

Szolgáltató kategóriában
http://www.generali.hu – Carnation Internet Tanácsadó Zrt.

 

Egészségügy kategóriában
A nevezett honlapok között mindegyik valamiben jó volt, azonban az Év Honlapjához megfelelő minőséget egyik sem érte el, így a kategóriában nem osztunk díjat!

 

Az év kreatív online megoldása kategóriában
evhonlapja.cafeinteractive.hu/bmw.pdf – Café Interactive

 

Non profit kategóriában
www.sxc.hu – HAAP Media Kft.

 

Személyes oldal kategóriában
http://tttweb.hu – Szabó Gergő

 

Elektronikus hírlevél
A nevezett honlapok között mindegyik valamiben jó volt, azonban az Év Honlapjához megfelelő minőséget egyik sem érte el, így a kategóriában nem osztunk díjat!

 

Különdíjak:
www.artportal.hu – Enciklopédia Kiadó
www.vangoghbp.hu – Arcus Interactive Group
www.licium.hu – Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskola
www.matrac-center.hu – Marketing Solutions Kft.
www.kirowski.com/evhonlapja2007/scratch – Kirowski Zrt.
www.macosz.hu – Standard-Team - Abfox Kft.

 

Az élmény mindent visz

2017. 02. 17.
A márkakommunikáció az élmény-alapú, személyes tapasztalatok létrehozására koncentrál. Az így létrejövő digitális tartalmak aztán több csatornán, ezek közül is hangsúlyosan a saját és a…
Bővebben

Tényleg halott a Facebook? És akkor mégis mit használnak a 15–29 éves magyar fiatalok?

2017. 02. 15.
A magyarországi fiatalok több mint háromnegyede tagja valamelyik online közösségi szolgáltatásnak. Hiába vélik néhányan, hogy a fiatalok körében már itthon is a Snapchat a legmenőbb, a…
Bővebben

A hagyományos digitális reklámok nem érintik meg a Z generációt

2017. 02. 09.
A Kantar Millward Brown tanulmánya szerint a fiatalok ugyan több digitális médiát fogyasztanak, de a hagyományos médiában megjelenő hirdetésekhez pozitívabban viszonyulnak, mint a stand…
Bővebben
További hírek