15. jubileumi évét nyitja ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2016-09-16

Az elmúlt években egyre nagyobb prioritása lett a digitális marketingnek, mely innovációra sarkallta a webfejlesztőket és a weboldal tulajdonosokat. Az internet világának gyorsuló változása, az automatizáltság térhódítása elengedhetetlenné tette, hogy Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatán, ’Az Év Honlapja’ pályázaton a zsűrizés módszerei és értékelési eszközei is rugalmasan változzanak.

Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. A 15 éve még hangsúlyos szöveges tartalmak helyét ma egyértelműen átvették a digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák), az automatizált rendszerek és a közösségek bevonásának végeláthatatlan lehetősége. „Az elmúlt 15 év alatt felnőtt egy új fogyasztói réteg. Ők a ’Z Generáció’, akik már a neten élnek. Okosak, van véleményük, gyorsan döntenek, ők a „digitális mindenevők”. Úgy érzik, alanyi jogon jár nekik a netes lét, a social média és az okostelefon. Aki őket meg tudja szólítani, az a jövőjét építi.” – nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.

Ez a dinamikus változás ösztönözte a szervezőket arra, hogy a pályázat feltételrendszerébe is több rugalmasságot építsenek. A szervezők változtattak a nevezési kategóriákon, több új kategória is megjelent. ’Az Év technológiai megoldása’ kategória már ennek a jegyében született, hiszen a kreatív technikai újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában. A zsűrizés szempontrendszerén is változtattak: „Az idei évben már egy innovatívabb zsűrizési szempontrendszer alapján értékeljük a nevezett honlapokat, amelyben kiemelt szerepet kap a felhasználói élmény (UX) értékelése, nagyobb hangsúlyt kap a mobilbarát megoldásoknak megfelelő reszponzivitás, valamint a kreatív ötlet, a tartalom és az ezt támogató design is” – mondta Dr. Eszes István, a pályázat zsűrijének elnöke. 

Az online világ iránt érdeklődők a megszokott módon oldalajánlással is élhetnek a pályázat során. A www.azevhonlapja.hu weboldalon könnyen és gyorsan tudják elküldeni a szervezők számára az esélyesnek gondolt honlapokat.

A pályázatokat október 31.-ig fogadják. Az ünnepélyes díjátadóra december 7-én kerül sor Budapesten, ahol megismerhetjük 2016 legjobb honlapjait és a legkreatívabb megoldásokat.

A 15. évfordulónak köszönhetően pedig rendhagyó módon jubileumi díjat vehet át majd az a pályázó, aki(k) a legtöbb díjat nyerték az elmúlt másfél évtized alatt.

Bővebb információ a www.azevhonlapja.hu oldalon, valamint az alábbi elérhetőségen kérhető:


Varga István, alapító
info@evhonlapja.hu

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek