Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!


22. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, ’Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre rekord mennyiségű 287 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 88 pályaművet díjazott. Az Év Honlapja Abszolút díj győztese a társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület az ,,Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” lett, melyet a Pazirik Informatikai Kft. készített.

’Az Év Honlapja’ pályázat ünnepélyes díjátadójára 2024. február 7-én a Magyar Marketing Szövetség által szervezett MARKETING TRENDFORUM szakmai konferencia keretében került sor az ETELE Cinema-ban.

Varga István László, a pályázat alapítója, valamint Bonyhádi Gábor, a zsűri elnöke ünnepélyes keretek között hirdették ki a 2023. év nyerteseit. A meghívott vendégek és az örömteli nyertesek a díjátadót követő állófogadáson ünnepelhették meg az elmúlt év sikereit.

„A Digitális Transzformáció és vele a mesterséges intelligencia vállalati kultúrába való berobbanása temérdek új lehetőséget nyújt majd számunkra, hogy közelebb kerülhessünk a célközönségünkhöz és egyedülálló módon kapcsolódhassunk hozzájuk. A legújabb mesterséges intelligencia alapú technológiai fejlesztések nemcsak újraformálják a versenypiacot, hanem megváltoztatják a fogyasztók viselkedését is, új kihívások elé állítva a vállalatokat.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

A pályázatra a legtöbb nevezés az E-kereskedelem (30), a Szolgáltatás (22), a B2B weboldalak (22), illetve Az Év Applikációja (21) kategóriába érkezett. Emellett számos kiváló megoldás született például Turizmus, Egészségügy, valamint Márkasite kategóriában is.

Idén két újdonsággal bővítettük a kategóriák sorát: az ,,Ingatlan” és az ,,AI alapú marketing megoldások”. Az ingatlanok digitális átalakulása egyre inkább meghatározza életünk mindennapjait. Az új ,,Ingatlan” kategória lehetőséget teremt a honlapoknak és alkalmazásoknak, hogy bemutassák az ingatlanpiac új irányvonalait és technológiai fejlesztéseit. Továbbá megmutassák, milyen innovatív megoldások léteznek az ingatlankeresés és -értékesítés területén. Az AI pedig már most is forradalmasítja a marketinget. A mesterséges intelligencia segítségével személyre szabott tartalmakat hozhatunk létre, nyomon követhetjük a felhasználói viselkedést, és optimalizálhatjuk a kampányokat. Ezeknek az újításoknak köszönhetően már 30 kategóriában volt lehetőség nevezni, ezáltal mindenki megtalálhatta a hozzá illő területet és célcsoportot, eszerint pedig a saját versenytársaival mérettethette meg magát.


2023-ban ‘Az Év Honlapja’ díjat nyert a Balatoni Hajózási Zrt., a MODEM Modern és Kortárs Művészeti Központ, a Deadline Agency, az Úri cipő - kaptafa és Villány a BOR VÁROSA honlapja.

Továbbá az Óbuda Group, a CryptoScan, a FutureSmile, a mateking.hu és a Coloron webshop, valamint Kassai Lajos webáruháza, a Kalandauto.hu, a MONTEEN, a Nívó, a Virágbéke és az OTP Otthon Lakásökoszisztéma.

A zsűri a legjobbak közé sorolta a Tippmixprot, a Cipősdoboz Akciót, a Flexi Fórumot, a Billingot és a Veszprémi állatkert weboldalát.

Idén a BudapestGO, a digitális útitárs nyerte ’Az Év applikációja’ díjat.

’Az Év Technológiai Megoldása’ a SimpleBusiness, a vállalkozók jobb keze: bankkártyaelfogadás telefonnal.

A Salonic MobilApp landing oldal pedig ’Az Év Kreatív Megoldása’ lett.

Az estről díjjal térhetett haza még a Diverzum – diákkedvezmények, a Semmelweis HELP, a Nutriversum, a Yettel.hu, illetve a Spirit Hotel Thermal Spa*****. Valamint a Rossmann Online Drogéria, a Fajszi Paprika Manufaktúra, a KÉSZ Csoport és a Gazdasági Versenyhivatal Online Árfigyelő rendszere is.

'Az Év Honlapja Abszolút díj' győztese az “Amiről a sírok mesélnek - Avar temető Babarcon” pályázat. A projekt a babarci kora avar temetőt interaktív módon mutatja be. A társadalmi szerepvállalás keretében készült online felület dinamikus és interaktív tartalmat nyújt, ami könnyedén szólítja meg a mai fiatalokat, így az oktatás területén kiválóan használható. Az alkalmazás egyedülálló megközelítése az oktatásban és a kulturális örökség bemutatásában példaértékű, és tökéletesen megtestesíti a modern kor oktatási igényeit.

A Közönségdíjat több mint 6300 szavazattal a Magyar Szervátültetettek Szövetségének applikációja a Millió lépés nyerte. Céljuk az aktív életre ösztönzés és, hogy növeljék a szervátültetés ismertségét. Gratulálunk a díjhoz, amely méltó elismerése a kiváló munkának az egészségtudatosság terén. 

Az Internetes Kultúra Fővárosa vándordíjat idén Debrecen város tudhatja magáénak!

Gratulálunk a nyerteseknek!

A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el:

https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2023


 

 

Az AR térhódítása

2024. 04. 26.
A kiterjesztett valóság más néven augmentált valóság (angolul augmented reality, AR) a valóság egyfajta virtuális kibővítése valós időben, valós környezetben. Megvalósulhat egy mobiltel…
Bővebben

Az AR térhódítása

2024. 04. 26.
A kiterjesztett valóság más néven augmentált valóság (angolul augmented reality, AR) a valóság egyfajta virtuális kibővítése valós időben, valós környezetben. Megvalósulhat egy mobiltel…
Bővebben

“A mottónk: Digitális jelenléted, amire mi is büszkék lehetünk.”

2024. 04. 24.
A mai interjúnkban a YCO Digital Agency csapatát kérdeztük, akik Márkasite kategóriában Minőségi díjat szereztek. A YCO Digital Agency csapata azt tanácsolja azoknak, akik most kez…
Bővebben
További hírek