Miért érdemes elnyerni ’Az Év Honlapja’ díjat?

2016-10-11

Mostani cikkünkben felkerestük a tavalyi év, Turizmus kategória győztesét, hogy Ő mondhassa el, milyen előnyöket tapasztalt mióta megnyerte a díjat. Egy év nem olyan sok idő, a vállalkozás mégis kézzel fogható eredményeket tud felmutatni.

Kozma Patrik, kereskedelmi igazgató így nyilatkozott a díj elnyerése utáni időszakról: „A ViaGo Szállás- és Programkínáló vállalkozásunk, "Az Év Honlapja" kitüntetésével felvértezve sikeresen szárnyat bontott a hazai szolgáltatások piacán. Az elnyert díj nem csupán szakmai elismerése a csapatunk elhivatott munkájának, amely emlékeztet és motivál minket egy-egy megfáradt pillanatunkban a munkánk iránti szenvedélyre, hanem egyúttal érdemi minősítése is a weboldalunknak, hogy a meglévő és leendő partnereink, valamint az ügyfeleink joggal bízhatnak meg bennünk. 

A szolgáltatásunkkal hiszünk Magyarország értékeiben, az ismert, és a még fel nem fedezett szépségeiben, így most már "Az Év honlapjaként", mindezt tettekkel is tudjuk igazolni.”

Vajon kik lesznek ’Az Év Honlapja’ pályázat nyertesei 2016-ban? Talán Te is köztük vagy? Nevezd honlapodat Október 31-ig az azevhonlapja.hu oldalon, hogy Tied legyen ’Az Év Honlapja’ díj!

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek