Új megoldások vállalkozásoknak a Facebooktól elsősorban mobilra

2017-04-26

A Facebook elsősorban kisvállalkozásoknak szánta legutóbbi frissítéseit. Még ha nem is feltétlenül a hazai értelemben gondolnak a kkv-kra, érdemes megnézni, mik az újdonságok!

1. Megújult Hirdetéskezelő mobilon

Frissítették a Hirdetéskezelő appot mobilon, ami nem csak ráncfelvarrást jelent, hanem olyan új funkciókat is, amik valóban hasznosak.
Ilyen például az, hogy könnyebben tudunk különböző oldalak és hirdetési fiókok között váltani, könnyebben tudjuk összehasonlítani a hirdetéseket, sőt még tippeket is adnak. Első látásra nagyon szimpatikus, nézzétek meg Ti is, nálatok is frissült-e már!

2. Kreatív tippek mobilos tartalomgyártáshoz

Egy új weboldalt készített a Facebook Mobil Studio néven. Ez abban segít, hogyan gyártsunk egyszerűen tartalmat akár a mobilunk segítségével. Néhány egyszerű, de hatékony ötlet, app ajánlókkal. Érdemes őket átfutni.

3. Új kurzusok

A Blueprint új képzésekkel bővült, van szó bennük a Facebook alapjairól, A/B tesztről, jó gyakorlatokról. Érdemes ezt is átnézni.

4. Egyesített inbox

Már régen bejelentette a Facebook az egyesített inboxt a Facebook oldalakhoz, először mobilra, majd asztali gépre is. Nálunk asztali környezetben már régóta itt van, mobilon még nem kaptuk meg. Összességében praktikus, hiszen egy helyen tudjuk kezelni a Messenger üzeneteket, az Instagramhoz, és a posztokhoz kapcsolódó értesítéseket.
Ugyanakkor számíthatunk új képességekre is amik a nemzetközi célközönség keresésben és célzásban segíthetnek.

Forrás: Lévai Richárd - kozossegikalandozasok.hu

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek