Az Év Honlapja 2013 – Meghosszabbított határidő!

2013-11-04

A hosszúhétvége miatt meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által közösen rendezett „Az Év Honlapja” pályázatot.
Újabb két hét tehát a nevezésre!

„Az online marketing olyan, mint a vadnyugat: végtelen lehetőségek és hatalmas nyitott tér jellemzi pár szabállyal, amit érdemes betartani!” – mondta egyik kedvenc íróm. Nos, ezzel egyetértve, sőt ezeket a lehetőségeket támogatva ‘Az Év Honlapja’ pályázat szervezői és a zsűritagok úgy döntöttek újabb két hetet kapnak azok, akiknek a hosszúhétvége miatt esetleg még nem sikerült nevezni a pályázaton. - nyilatkozta Varga István, Az Év Honlapja pályázat alapítója, aki azt is elmondta, hogy a zsűri már megtartotta első ülését, melyen mindenki egyetértett azzal, hogy idén a tavalyit is meghaladó, kimagaslóan jó minőségű honlapok kerültek nevezésre, így a bíráknak idén is nagy felelőssége lesz a legjobbak kiválasztásában.

 

A pályázatokat a meghosszabbított határidőnek köszönhetően 2013. november 13-ig várják a szervezők. A közönségszavazásnak természetesen egyelőre nincs vége, a pályázat indulásától egészen 2013. november 27-ig, - a pályázat Facebook oldalán - bárki szimpátiáját fejezheti ki egy-egy honlap iránt.

Az Ifjúsági kategóriát idén is a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának Kereskedelem és marketing szakos hallgatói értékelik majd, ezzel biztosítva teret a következő generáció online marketingeseinek.

A díjátadónak 2013. december 4-én újra a Hotel Helia csodálatos gálaterme ad otthont, ahol a legjobb pályázatok kerülnek majd díjazásra. Az Év Honlapja záró eseményét természetesen most is megelőzi egy szakmai délután, melynek keretében a szervezők a Digital Hack konferencia folyatatásaként, Mini Digi néven, naprakész és érdekes előadásokkal készülnek a nagyérdeműnek.

Bővebb információ: www.azevhonlapja.hu

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek