Workshop 2018

2018-09-12

2018. szeptember 11-én megtartottuk 'Az Év Honlapja' felkészítő workshopunkat, melyen nagyon sok új, gyakorlati információval gyarapíthattuk a tudásunkat. Rendkívül színvonalas előadásokat láthattunk, hallhattunk idén is, résztvevőink kitűnő ötletekkel feltankolva távoztak, melyeket mindenképpen hasznosítani fognak akár a pályázatra való felkészülés és nevezés, akár a mindennapi munkájuk során.

Dr. Eszes István PhD főiskolai tanár, 'Az Év Honlapja' pályázat zsűrielnöke nyitotta meg a workshopot, majd első előadóként a 2018. évi USA WebAward Competition for Website Development zsűrizését  és a World Summit Award-ot mutatta be. A téma azért is érdekes, mert a nemzetközi pályázatra idén is benevezzük majd azokat a kiemelkedő honlapokat, melyek angol nyelvű változattal is rendelkeznek.

 

Bonyhádi Gábor a Codecool CMO-ja a workshop beharangozójában húsz hasznos marketing szoftvert igért, de harmincnál is többet hozott. Jobbnál jobb ötleteket kaptunk tőle, melyeket munkánk szinte minden területén fogunk tudni alkalmazni.

 

Lévai Richárd közösségi marketing specialista előadásában segített eligazodni a közösségi média folyamatosan megújuló marketinglehetőségeinek labirintusában. Lehetünk üzleti felhasználók vagy "csak" egyszerűen keresgélnénk az interneten vásárlás előtt, az általa bemutatott újdonságoknak nagy hasznát vesszük majd.

 

Amit Éles László nem tud a weblapokról, az nem létezik. A SEOsiker képviseletében bemutatta az általuk nyújtott weboldal elemző rendszert, mely nemcsak 'Az Év Honlapja' zsűrizésében nyújt technikai segítséget, de jóval szélesebb körű és több szintű a felhasználásában rejlő lehetőségek sora, mint elsőre gondoltuk volna.

 

Az, hogy a Kreatív Vonalak 'Az Év Honlapja' díjat nyer, már nem hír, tudtuk meg a workshop utolsó előadójától, Nagy Barnától. Erről már nem számol be a sajtó, azt mondják "volt már". Nagy Barna és csapata idáig 29 'Az Év Honlapja' díjat gyűjtött össze, és amilyen lelkesedéssel beszélt munkájukról, a különböző pályázatokon való elindulásuk motivációiról, arról, hogy mi hajtja őket a mindennapok során, sejthetjük, hogy itt nem szeretnének még megállni. Felhasználva az általa elmondottakat, bárki megpróbálhatja utánuk csinálni!

 

'Az Év Honlapja' Team köszöni az előadóknak a felkészülést, és azt, hogy lelkesen és önzetlenül osztották meg tudásukat az érdeklődőkkel. 

 

Mindenkinek sikeres felkészülést kívánunk a pályázatra, melyet 2018. október 15-ig lehet beadni honlapunkon
Érdemes minél hamarabb jelentkezni, a korán ébredők a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.

Az eredményhirdetés és az ünnepélyes díjátadó 2018. november 14-én a ’Marketing Summit Hungary’ konferencián lesz.

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek