A Google 10 perc alatt több órát spórolhat neked!

2014-02-08

A Google világa egyre szerteágazóbb és átszövi az internet legtöbb rendszerét, melynek már így is része vagy ezért nem árt tudni kezelni és átlátni azt. A Googlen belül a közösségi körök az ismeretségi hálódat hivatott kezelni. Ez egy új közösségi megoldás, ami a világ más országaiban mára top 1 rendszer, de mi mégsem váltottunk át a Facebookról erre az új szintre, pedig az első lépést már évek óta megtette mindenki. Szinte az egész ország rendelkezik g-mail fiókkal a programot viszont itt lekorlátozza és nem nyit a többi lehetőség felé, ami nagy hiba, hiszen komplex „minden egy helyen” rendszerével nagyban megkönnyítené a mindennapoka

A google körök első része maga a profilunk, ami alapvetően nem csak a google felhasználók számára látható ezért állítsuk be a láthatóságot. Itt, mint később mindenhol be lehet és kell is állítani, hogy kiknek, mit mutatunk meg magunkból. Ez az a pont, ami nagy előrelépés a közösségi kommunikációban. Ezen túl pontosan meg tudjuk határozni, hogy mit és kiknek posztolunk ki az oldalunkra a jövőben. Különböző síkokon fognak folyni a beszélgetések és nem a teljes ismeretlen ismerősi réteg előtt kell élnünk a közösségi életünket. A Google körök tehát pontosabban megfogalmazva ismeretségi csoportok, melyekbe bekategorizálhatjuk az embereket pl: család, iskolai barátok, munkatársak, foci csapat stb. Ezt úgy kell elképzelni, hogy minden körnek külön üzenőfala, galériája, chat-je és minden mása alakul.

Szervezd mostantól te a közösségi életedet!

http://www.google.com/intl/hu/+/learnmore/circles/

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek