5 ingyenes weboldalvizsgáló eszköz

2019-09-06

A Business2Community 5 ingyenes weboldalvizsgáló eszközt gyűjtött össze, amelyek hasznára lehetnek bármely digitális marketinggel foglalkozó ügynökségnek különösen, ha SEO-ban és webdizájn szolgáltatásokban is utaznak.

1. MySiteAuditor

A MySiteAuditor több okból is az első helyre került. Leginkább azért, mert beágyazható weboldalakon és sokkal több „lead”-et generál, mint egy egyszerű kapcsolati adatlap. Emellett jól összhangban van a Google rangsorolási algoritmusával is.

Az eszköz továbbá megvizsgál specifikus weboldalakat és landing oldalakat is bármely targetált kulcskifejezésre. Sok SEO ellenőrző eszköz elköveti a hibát, hogy csak teljes oldalakat tud analizálni, miközben a Google weblapokat rangsorol, nem oldalakat.

2. Screaming Frog

A Screaming Frog fantasztikus, ha egyszerre van szükséged a leginformatívabb adatokra egy teljes oldalról. Az igazat megvallva, nem is az az igazi auditálási eszköz, de a lényeg, hogy „belemászik” az oldaladba és SEO-perspektívából közelíti meg az adatokat. Így rengeteg értékes elemzést biztosít arról, ha bármilyen SEO probléma lépne fel.

Ellentétben más eszközökkel, ezt le is töltheted a számítógépedre. Ez órási pluszt jelent, hiszen ezáltal sokkal gyorsabban tud dolgozni, mint egy böngészőben.

3. SEO Report Card

A SEO Report Card az UpCity-től akkor válik be igazán, ha gyors analízisre van szükséged az oldaladon. Kifejezetten vizuális és sebes. A nagyszerű dolog benne, hogy az UpCity egy elismert cég, amely minden tőle telhetőt megtesz a kisvállalkozásokért. Ha a tiéd is az, próbáld ki mindenképp!

4. WooRank

A WooRank egy remekbe szabott auditálási eszköz a weboldad számára. Az ingyenes verzió tonnányi adattal lát el, amit arra használhatsz, hogy javíts a felület optimalizálásán. Ugyanakkor, bár ügynökségek is értékes eszköznek találják majd, ez inkább a weboldal-tulajdonosokat és a házon belüli SEO csapatokat célozza meg. Ha kisvállalkozásod van, ami audit eszközt keresd, ez neked való!

5. Marketing Grader

A Marketing Grader már jó ideje létezik és egy ismert cég, a Hubspot, Inc. a tulajdonosa. Korábban az eszköz „Website Grader” néven futott, de világossá vált, hogy sokkal több adatot képes kezelni, mint amennyi egy weboldalon található. Ránéz a blogodra, a közösségi média csatornáidra, a SEO-dra, a „lead” generálási képességeidre és a mobil oldaladra is. Bizonyos nézőpontból továbbra is weboldal teljesítménéyről beszélünk ezek kapcsán is, de az is érthető, miért választottak egy új, általánosabb elnevezést.

forrás: https://marketingmorzsak.hu/5-ingyenes-weboldalvizsgalo-eszkoz/

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek