Hirdethető szavazások az Instagram Stories-on.

2019-09-17

A Facebook végre engedélyezi, hogy hirdetéssel futó Instagram Stories tartalmainkon is elhelyezzünk szavazásokat.

Az Instagram Stories platformon elérhető matricák eddig is különösen fontosak voltak, hiszen a platformon napjainkban leginkább már ezekkel lehet a legjobban növelni az engagementet és kétirányú kommunikációt kialakítani a felhasználók és a brand között. 

A matricák adta lehetőséget jól ki is lehetett használni, ám eddig bármennyire is jól sikerült a tartalom, azt meghirdetni csak úgy lehetett, hogy a matrica már nem volt rajta működőképes. Vagyis sok értelme nem volt többé a kontentnek.

Mostantól viszont már indíthatunk olyan Instagram Stories hirdetéseket is, melyeken a matrica működőképes.

“Ez óriási lehetőséget jelent minden márka számára, mely jelen van az Instagramon. A szavazásokkal ellátott tartalmak így még nagyobb közönséghez juttathatók el, a kellően interaktív és kreatív kontentek pedig így könnyen eredményezhetnek új követőket.” – mondja Kanicsár Ádám András, a Be Social munkatársa.

A hirdetések az Ads Manager felületén indíthatók el. Elindításukhoz válasszuk ki egyedüli felületként az Instagram Stories-t és pipáljuk ki az „Add an interactive poll” opciót.

Az Instagram beszámolója szerint a béta verziók tesztelői igencsak jól jártak. Tíz kampányból kilencnél tapasztalták a 3 másodperces megtekintésű idő növekedését.

-forrás: https://marketingmorzsak.hu/hirdethetok-a-szavazasok-az-instagram-stories-on/

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek