A Lisn hallat magáról

2020-12-16

A Lisn lett ’Az Év Kreatív Megoldása’ az idei ’Az Év Honlapja’ versenyen!

A LISN csodálatos példája annak, hogy miként lehet egy igazán jó ötletet igényesen és szuper felhasználói élménnyel megvalósítani. A LISN olyan szolgáltatást nyújt, amire nagyjából csak azt lehet mondani, amit a sikeres kezdeményezésekre mondani szoktak: "Ú, hát én ezt már hányszor mondtam, hogy kéne egy ilyet csinálni." Igen. Szükség volt rá és szerencsére volt olyan, aki meg is valósította. Még több ilyen igényes magyar kezdeményezést kíván Az Év Honlapja csapata, a csapatnak pedig a legjobbakat.

Gratulálunk az elért eredményekhez!

Lisn

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek