Szerszámok bűvöletében a közönséggel

2020-12-16

A SzerszamKell.hu lett az idei ’Az Év Honlapja’ Közönségdíjazottja!

A Szerszámkell a közönségszavazáson rekordmennyiségű, 11573 szavazatot gyűjtött. Ebből is látszik, hogy kiemelkedően sikeresen használja marketingeszközeit és csatornáit. Hatékonyan és elképesztő mértékben sikerült mozgósítania közönségét.

A díjátadó alatt, megtudhattuk, hogy most is készülnek egy kis meglepetéssel közönségüknek.

Gratulálunk az elért eredményekhez!

SzerszamKell.hu

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek