Nosalty, a gasztroportál

2021-01-22

A Nosalty weboldala Közösségi kategóriában 'Az Év Honlapja Minőségi díjat' nyert!

A piac egyik legismertebb szereplőjeként nehéz megújulni, a Nosalty mégis ügyesen oldotta meg a feladatot. A külső mellett a tartalom is változott, ráadásul új és izgalmas rovatokkal bővült a gasztroportál, ami a pandémia okozta helyzetre is jól reagált. Nagyon Gratulálunk!

https://www.nosalty.hu/

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek