A Shoprenter tudja, mi a jó!

2021-05-25

’Az Év Honlapja’ pályázatunk idén ünnepli 20. születésnapját, amelynek alkalmából egy rövid interjúsorozatot készítünk eddigi díjazottjainkkal. 

A Shoprenter a tavalyi évben B2B kategóriában nyert 'Az Év Honlapja díjat. A csapat egy olyan ökoszisztémát alkotott meg, amely segít a vállalkozóknak elindulni, növekedni és piacvezetővé válni az e-kereskedelemben. A mai napon pedig elmondta erről szerzett tapasztalatait.

Amennyiben meg szeretnék nézni a teljes videót, 'Az Év Honlapja' Facebook oldalán tehetik meg.

Továbbá akinek felkeltette az érdeklődését a pályázat, amennyiben augusztusig jelentkezik, Early Bird kedvezménnyel várjuk!

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek