Milyen legyen a honlapom, hogy esélyes legyen a győzelemre?

2021-07-05

'Az Év Honlapja’ idén ünnepli a 20. születésnapját és úgy gondoltuk, hogy adunk egy kis támpontot ahhoz, hogy hogyan érhetsz el minél jobb eredményt.

Lehet, hogy benned is felmerült már a kérdés, hogy ha nevezni szeretnél a pályázatra, akkor milyen szempontokat érdemes figyelembe venned a honlapoddal kapcsolatban. Íme egy kis irányadó lista a teljesség igénye nélkül.

Mitől jó egy honlap?

A honlapokkal kapcsolatban fontos, hogy folyamatelvűek legyenek. Ez azt jelenti, hogy például értékesítéskor a vásárlót végig kell vezetni a folyamaton. Ha érdeklődik a termékért vagy a szolgáltatásért, akkor lehetősége legyen rögtön a vásárlásra. Tehát érdemes figyelmet fordítani a rendszerek kiépítettségére.

Eközben pedig a leendő honlaplátogató fejével is ajánlott végignézni az oldalunkat: számára mi lehet a logikus felépítés, hogy válik élménnyé számára a weblap használata? Mennyire felhasználóbarát az oldal? Ehhez persze ismerned kell a közönséged, hogy számukra mi a fontos, mi lehet a céljuk azzal, hogy felkeresik honlapodat?

Érdemes megvizsgálni, hogy a honlapot használók mennyire tudnak visszajelzéseket adni a tapasztalataikról és az is fontos, hogy a kommunikáció kétirányú-e.

Fontos kiemelni, hogy a vállalat honlapjának kinézete illeszkedjen a cég arculatához. Ez azért jelentős, mert a honlapod kinézete is segíthet abban, hogy azonosítsák a vállalatodat, és ha itt a fogyasztó ellentmondással találkozik, akkor az összezavarhatja. Kisebb az esélye, hogy kialakul benne egy pozitív érzés a vállalattal kapcsolatban, ha nincs egy konkrét imázs, amihez kötődhet.

Lényeges elem a reszponzivitás, ugyanis az internetezők nagy része az egyes weboldalakat a telefonjáról böngészi. De érdemes ügyelni arra, hogy egyéb elektronikus eszközön (például tableten) is megfelelően működjön és látszódjon minden.

 

Ha úgy gondolod, hogy a honlapod megfelel ezeknek a feltételeknek és emellett különleges, újdonságot nyújt, akkor nevezz Te is ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

Augusztus 12-től 20 napig tart az Early Bird időszak, ekkor még kedvezményesen nevezhetsz a pályázatra.

Mérettesd meg magad! Hajrá!

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek