Lidl - Túl az egyszerű termékbemutatáson

2021-07-23

Folytatódik 'Az Év Honlapja" 20. születésnapja alkalmából létrehozott interjúsorozat a korábbi évek nyerteseivel. A mai napon a Lidl Magyarország rövid beszámolóját olvashatjátok weboldalunkon.
 

Nagy megtiszteltetés volt számunkra, hogy 2018-ban vállalatunk nyerte el Az Év Honlapja díjat Kereskedelem kategóriában. Vásárlóink elismeréseként tekintünk erre a megtisztelő díjra – elismerése mindannak a munkának, amelyet kollégáink az évek folyamán a vállalat honlapjának a lidl.hu építésébe, fejlesztésébe és folyamatos megújulásába fektettek.

Hisszük azt, hogy a jövő a digitális marketing szerepének folyamatos felértékelődését hozza magával, melyben vállalatunk is az élen kíván járni a hazai piacon és világszerte egyaránt.

Azt gondoljuk, hogy Az Év Honlapja versenyen való részvétel évről évre kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a szakma megmérettesse magát, és a verseny felhívja a figyelmet a digitális marketing fontosságára.

Gratulálunk a 20 éves jubileumhoz, a szervezőknek pedig köszönjük azt az áldozatos munkát, amit ez idő alatt e rangos verseny megteremtésébe és lebonyolításába fektettek!

Tőzsér Judit

Lidl Magyarország

Vállalati kommunikációs vezető

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek