A Profigazda azóta is hatalmas elismerésnek örvend

2021-07-29

'Az Év Honlapja' pályázat 20 jubileumi születésnapja alkalmából rendezett interjúsorozat, amiben korábbi nyerteseink elmondják tapasztalataikat a versennyel kapcsolatban, és hogy mit adott nekik az elnyert díj, folytatódik!

A Profigazda egy teljesen családi tulajdonban lévő vállalkozás. 4 éve nyitották webshopukat, ami azóta hatalmas elismerésnek örvend, köztük egy Év Honlapja különdíjnak.
 

1. Bemutatkozás, Kik vagytok, mivel foglalkoztok?

Vállalkozásunk 1990-ben alakult, 100% családi tulajdonban lévő, dinamikusan fejlődő vállalkozás. Két gazdabolttal rendelkezünk. Mára Kiskunlacháza és Dömsöd körzetének meghatározó gazdaboltjává váltunk, a folyamatos szolgáltatás és termékfejlesztés, továbbá professzionális vevőkiszolgálás és szaktanácsadásnak köszönhetően. 2017-ben - haladva a trendekkel és a vásárlói igényekkel - jött az elhatározás, hogy webshopot nyitunk. Sosem felejtjük el azt a sikerélményt, amikor megélhettünk az első kétezer forint értékű megrendelés megérkezését.
Webáruházunk ma már Magyarország egyik meghatározó online gazdaboltjává vált.

 

2. Mennyire veszitek komolyan a digitális marketing kihívásait?

Nagyon komolyan vesszük, hiszen a most felnövő generáció számára már alapfeltétel lesz, hogy ne csak fizikai boltban tudjon vásárolni.

 

3. Anno miért döntöttetek úgy, hogy beneveztek Az Év Honlapja pályázatra? 

Úgy éreztük, hogy eséllyel indulhatunk Magyarország egyik legnevesebb honlapokat díjazó pályázatán. Mindemellett úgy gondoltuk, hogy a vásárlók szemében ez egy bizalomépítő pont, ha látják, hogy egy független szakmai zsűri így értékeli a munkánkat.

 

4. Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?

Agrár kategóriában különdíjat kaptunk 2019-ben.

 

5. Milyen előnyöd származott abból, hogy Az Év Honlapja díjazott lettél?

Egy olyan értéknövelő eszközt kapott a webshopunk, amit mással nem tudnánk pótolni.

 

6. Mennyire ösztönzött, hogy a szakmai zsűri elismerte a munkátokat? 

Emiatt is indultunk többek között a pályázaton. Kíváncsiak voltunk, hogy miként látja egy szakmai zsűri az eddigi munkásságunkat.

 

7. Mit jelent számodra egy jó weboldal? Amikor a saját díjnyertes weboldalatokat fejlesztettétek, milyen szempontokat vettetek figyelembe?

Egy olyan webshopot építettünk a kezdetektől fogva, ahol a vásárló könnyen megtalálja az adott terméket, és minden információt megkap róla. Az volt a cél, hogy ne kelljen a vásárlónak 4-5 webshopról összegyűjtenie az információt a vásárlás előtt, hanem a mi oldaunkon ezeket az információkat gyorsan megkapja. Összegezve egy felhasználóbarát oldalt terveztünk, ahol minden információt igyekszünk átadni a vásárlónak, érdeklődőnek.

 

8. Számodra mit jelent a digitalizáció, milyen céges vagy személyes kihívások előtt állsz?

Számunkra ez egy folyamatos átállás az eddig megszokott offline folyamatokból az online folyamatokra. Próbálunk minden területen - kezdve a logisztikától a számlázáson át – áttérni az online folyamatokra, eszközökre. Sokkal egyszerűbben és gyorsabban tudunk így dolgozni.

 

9. Mit gondolsz, mit hoz a digitális jövő a szakmádban? Merre érdemes tartani?

Látjuk, hogy lassan minden offline folyamat kezd áttevődni az online térbe. Ezzel nincs is semmi baj, nekünk is alkalmazkodnunk kell a kialakult helyzethez. Ami ráadásul még jótékony hatással is van a teljesítményre.

 

10. Kiknek ajánlanád, hogy vegyenek részt Magyarország legnagyobb digitális versenyén? 

Mindenkinek aki úgy érzi, hogy sikeresen helyt tud állni egy ilyen erős mezőnyben. Mi nagyon örülünk, hogy részt vettünk ezen a versenyen és díjazottak is lettünk.

 

11. Mit kívánsz Pályázatunknak 20. éves szülinapja alkalmából?

Remélem 20 év múlva is tudunk ezen a versenyen indulni. Azt gondolom ez mindkettőnknek siker lenne egy ilyen gyorsan változó online világban.

 

12. Milyen fejlesztéseket terveztek a weblapon?

A jelenlegi design gyakorlatilag a kezdetektől nem változott. Apró változtatások történtek, de egy teljesen új design kialakításában gondolkodunk.

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek