Mivel lesz jobb a honlapod a többieknél?

2021-08-17

Bemutatjuk, hogy milyen egyszerű lépésekkel érheted el azt, hogy nagyobb látogatottsága legyen a weblapodnak. Mire figyelj látogatói oldalról, mik azok, amik megfogják az olvasót?

Az első lépés az arculat. Ez az, amivel először találkozik a látogató, ebből fogja az első következtetést levonni a vállalkozásodról. Fontos, hogy a dizájn tükrözze, amit képviselsz. Itt elengedhetetlen, hogy a célcsoportodhoz igazodó hangnemben és stílusban készüljenek az oldalad elemei. Az elmúlt pár évben nagyon elterjedtek a letisztult, szép formavilágú weboldalak, ezek kellemes időtöltésre bírhatják a látogatódat. 

Következő lépés az átláthatóság. A mai, rohanó világban rendkívül fontos, hogy a honlapodon könnyedén megtalálhatóak legyenek a tartalmaid. Ha ez hosszas keresgélésre invitálja a látogatót, akkor hamar el fogja hagyni az oldaladat és nem is fog visszatérni többé. 

Az információk megfelelő elhelyezése és mennyisége is elengedhetetlen egy jó weboldalhoz. Fontos, hogy a látogató megkapja azt, amiért a honlapodra érkezett és elégedett legyen az ott található információkkal. Ha jó benyomásokkal távozik, akkor nagyobb eséllyel választja a jövőben is a honlapodat és akár ajánlhatja is azt az ismerőseinek.

Mint minden más területen, itt is elengedhetetlen, hogy a jobb akarj lenni a konkurenciánál. A nagy számok törvénye alapján nem valószínű, hogy egyedül uralod a piacot, ezért feltételezhetően számtalan olyan cég van még a tiéden kívül, mely hasonló dolgot kínál az embereknek. Próbáld meg Te megnyerni őket, tűnj ki a tömegből, téged vegyenek észre hamarabb! Mutasd meg, hogy jobb vagy, mint a többiek, világíts rá, hogy mitől és miért van ez így. Tudatosítsd, hogy mivel kínálsz többet nekik, mint mások!

Ami viszont még ezeknél is fontosabb, az a weboldalad megtalálhatósága. A SEO (Search Engine Optimization - Keresőoptimalizálás) beállítások optimalizálása. Ez már egy fokkal bonyolultabb feladat és nem árt kicsit utána nézni, hogyan érheted el azt, hogy a Google az első találatok közé helyezze a weboldaladat. Ennek az elvégzésére ma már rendkívül sok segítő anyag található a neten, mind szöveges, mind videó formában, továbbá a weboldalkészítő felületek oktató menüpontjai is nagy segítségedre lehetnek ebben. 

Ha jobban odafigyelsz erre a pár lépésre és optimalizálod az ajánlott beállításokat, akkor sokkal eredményesebb lehet a weboldalad. Ezekkel az egyszerű lépésekkel nagyobb látogatottságot generálhatsz a holnapodnak, ami pedig sikerre vezetheti vállalkozásodat. 

Továbbá, ha úgy érzed, hogy sikerült ezeket mind megtenned és egy egész jó honlapot építettél fel, amire büszke vagy, akkor mérettesd meg nálunk, ’Az Év Honlapja’ pályázaton! Idén garantáltan a Te honlapod is megtalálja a magának leginkább megfelelő kategóriát, mivel 28 különböző pályázatra lehet jelentkezni. Érdemes mihamarabb belevágnod, mert ahogy benyújtod a pályázatodat, a közönségszavazáson máris elindulsz!

ITT tudsz regisztrálni és nevezni. 

ITT pedig a benyújtott pályamunkákat tekintheted át és szavazhatsz rájuk.

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek