Mire figyel a zsűri az idei pályázatoknál?

2021-10-12

Még 2 napig fogadjuk a szuper honlapokat és kreatív megoldásokat az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázaton. Béres Szilárd, a szakmai zsűri egyik tagja elmondja, ő mikre fog figyelni az értékelésnél.

„Az emberiség 66,6 százaléka mobilfelhasználó, azaz 5,22 milliárdan használnak napi szinten telefont” – Szilárd rövid videóját a reszponzív honlapok fontosságával kezdi.  

 

A reszponzív design egy honlap sikerességének alapvető feltétele, így a különböző, böngészéshez használt felületeken a honlap megjelenése ugyanolyan esztétikus és funkcionális marad, mint asztali gépen. A fejlesztők a reszponzivitás jelentőségét figyelembevéve már szívesen alkalmazzák a hagyományos stratégia helyett az „először a mobil” stratégiát, amire szakmai zsűrink is felfigyel.

Ha érdekel, miket értékel még pozitívan a zsűri a beadott pályázatoknál, nézd meg rövid 2 perces videónkat!

 

Még nem neveztél, de úgy érzed, valami kiemelkedőt alkottál a digitális térben?

Akkor várjuk a Te honlapodat is!

A pályázatokat 2021. október 14-ig fogadjuk, ne maradj le!

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek