Kik nevezhetnek a Média kategóriába?

2021-10-15

A kommunikációban a média, vagy médium az információ rögzítésére és közvetítésére használt eszközöket jelenti.

Az emberek sokféle oknál fogva fogyasztanak médiát: néznek tévét, hallgatnak rádiót, mennek moziba, interneteznek, olvasnak újságot, stb. Környezetünkben gyakorlatilag minden lehet reklámhordozó eszköz, a márkajellel ellátott pólóktól kezdve a hagyományos médiumokig.

Az évszázados vagy több évtizedes hagyományokkal rendelkező, a reklámtevékenységben már jól bizonyított médiumokat nevezzük klasszikus médiumoknak: ezek a televízió, a rádió, a sajtó.
A sajtó: az időszaki lap, a rádiózásról és televíziózásról szóló törvény szerinti műsorszolgáltató és a hírügynökség. Jellemzői: időszerűség, időszakosság, nyilvánosság. A tömegtájékoztatási eszközöket alkalmazza.


A kategóriában nevezhetnek a nyomtatott és elektronikus média vállalkozások weboldalai, melyek elektronikus formában (is) elérhetőek. Olyan megoldásokat várunk, ahol az egyszerű információ-átadás mellett, fontos szerepet kap a kreativitás is, ezzel tűnik ki a népes média közegből. Az offline médiumokhoz hasonlóan fontos, hogy maradéktalanul ki tudják szolgálni a felhasználók igényeit, ugyanakkor képesek legyenek az online tér adta lehetőségekkel élve hozzáadott funkciókkal gazdagítani weboldalukat.

Nagyon sok szeretettel várunk minden nevezőt a Média kategóriába is.

Vissza

Tanuld meg te is a marketing hatástöbbszörözést!

2024. 09. 18.
A marketing hatástöbbszörözés, vagy multiplikáció egy olyan stratégia, amelynek célja, hogy egy adott marketingtevékenység hatását minél szélesebb körben terjesszük és maximalizáljuk. A…
Bővebben

Ipari webes csodák

2024. 09. 16.
Ipari vállalkozásod honlapja innovatív, modern és felhasználóbarát? Itt a lehetőség, hogy elnyerd az elismerést, amit megérdemelsz! 'Az Év Honlapja' Ipari Kategóriája keresi a l…
Bővebben

Ingatlanpiac a digitális korban

2024. 09. 09.
Az ingatlanpiac gyorsan változó világában a digitális jelenlét jelentősége egyre inkább felértékelődik. A potenciális vásárlók és bérlők többsége már online keresgél, mielőtt egyáltalán…
Bővebben
További hírek