Milyen weboldalak tartoznak az Ifjúsági kategóriába?

2021-10-20

14 – 18 éves magánszemélyek, akik általában még javában középiskolai tanulók. Ez esetünkben a Z generáció.

Z generáció tagjai jellemzően 2000 és 2010 között születtek. Tagjai tipikusan különböznek az előző generációk - főleg a közvetlenül megelőző Y generáció tagjaitól. Egy új típusú nemzedék, amelynek kialakulásában a technika száguldó fejlődése játszott rendkívül fontos szerepet. Az 1990-es évek végén születettek és az annál fiatalabbak belecsöppentek a digitális technológiák világába, amelyben már elképzelhetetlen élni a mobiltelefonok, illetve más digitális és kommunikációs eszközök használata nélkül. A Z generációra használt másik fogalom a Marc Prensky által alkotott „digitális bennszülöttek” kifejezés.

A kommunikációs eszközök fejlődésével és gyorsaságával egyre több információhoz jutnak, és ezeket máshogy dolgozzák fel, ami miatt másképp is gondolkodnak, mint az X vagy az Y generáció tagjai.

Az előzőekből adódóan kreatívak, más szemmel nézik a világot, állandóan meglepetéseket okoznak. Önállóbbak, bátrabbak, vállalkozó szelleműek, ezért nem ritka, hogy ma már fiatalok is alapítanak vállalkozásokat, esetleg fejlesztenek honlapokat.


Az ifjúsági kategóriába tehát a fiatalok által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott személyes weblapok szerkesztői/tulajdonosai jelentkezhetnek. Ennek ’Az Év Honlapja’ pályázatban semmiféle tartalmi megkötése nincs, tehát témától függetlenül nevezhetnek a fiatalok. Különleges, kreatív és látványos megoldásokat felvonultató honlapokat várunk.

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek