Milyen honlapok nevezhetnek a Portfólió kategóriába?

2021-10-22

A portfólió honlapok legfőbb célja, hogy egy adott területen dolgozó személy munkájának eredményeit reprezentálja.

Ezeket a honlapokat nevezhetnénk „kirakat” vagy „vitrin” honlapoknak, ugyanis ahogy a digitális téren kívül az offline világban, a megmutatni kívánt munkákat igényesen elrendezve kell bemutatni a honlapon is. Ezek elsősorban a munkaadóknak vagy az adott célközönségnek készülnek, amik arról próbálják meggyőzni az odalátogatót, hogy a honlap tulajdonosa tehetséges, kreatív szakember.

 

A portfólió honlapok által ismerjük meg a tulajdonos munkáit, ezért fontos, hogy azt szórakoztató és inspiráló módon adják át.

 

A kategóriák közül ez talán az egyik legkomplexebb kategória. Ide elsősorban olyan honlapokat várunk, amelyeken magánszemélyek/cégek promotálják termékeiket és/vagy szolgáltatásaikat kereskedelmi célból. Itt van lehetőségük leginkább a felhasználóknak az önkifejezésre, mivel semmi sem szab határt a kreativitásuknak.

 

Te is rendelkezel egy ilyen oldallal? Mérettesd meg az idei 'Az Év Honlapja' pályázaton, és ismertesd meg még több emberrel a munkád gyümölcsét!

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek