Miért nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra?

2021-10-25

Korábbi interjúsorozatunkból megismerhettétek, mit adott ’Az Év Honlapja’ nevezés a nyertes pályázóknak. Ezúttal Kolma Kornél, a zsűri egyik tagja mondja el, szerinte miért is érdemes pályázni.

Gondoltad volna, hogy Kornél is nevezett egykor ’Az Év Honlapja’ pályázatra?

 

A zsűrizési munka előtt honlapját 2011-ben mérettette meg, ami egy közösségi weboldal volt. Hogy miért volt fontos neki és csapatának a nevezés akkor, valamint hogy mit adott nekik a pályázat, megtudhatod rövid 1,5 perces videónkból.

 

Te is alkottál valami igazán kiemelkedőt a digitális térben? Ne gondolkodj tovább, add meg honlapodnak a neki járó publicitást!

 

A pályázatokat 2021. november 8-ig fogadjuk.

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek