Mivel nevezhetnek az Év technológiai megoldása kategóriába?

2021-11-03

Biztos Te is elgondolkoztál azon, vajon milyen holnappal lenne érdemes az Év technológiai megoldása kategóriába nevezni. Olvasd el rövid cikkünket arról, hogy megtudd, vajon a Te weboldalad ebbe a kategóriába tartozik-e.

Ebbe a kategóriába olyan technológiai megoldásokkal lehet nevezni, melyek több weboldalon alkalmazhatóak, és a webfejlesztés vagy internetes üzletvitel színvonalát általánosan, lehetőleg minél szélesebb körben emelni tudják.

 

Például egy innovatív webes fizetési megoldás, egy látogatottságot vagy a marketingeredményeket mérő eszköz, a weboldalak kódját optimalizáló megoldás, egy CMS rendszerekhez illeszthető plugin, az üzletvitelt vagy a marketingfolyamatokat automatizáló, a honlapokhoz illeszthető fizetős vagy ingyenes webes megoldás, de akár egy bérelhető webáruház rendszer vagy egy széles körben alkalmazott CMS sablon is.

 

A zsűri az alábbi szempontokat fogja figyelembe venni: alkalmazhatóság (mennyire széleskörű megoldás), újszerűség és innovativitás, integrálhatóság (milyen gyorsan és könnyen integrálható különböző rendszerekbe), és nem utolsó sorban a felhasználói élmény – UX. (design és ergonómia)


A pályázat legmegfelelőbb bemutatási formái:

 

  • A technológiai megoldás weboldalának belinkelése, vagy önálló bemutató weboldal (aloldal, minisite) elkészítése
  • Bemutató videó létrehozása (maximum 2 perc)
  • PDF (maximum 10ezer karakter), PowerPoint vagy Prezi prezentáció (maximum 25 slide) elkészítése és a pályázathoz történő csatolása.

 

A pályázatra minden kategóriában a legkülönlegesebb, kreatívabb megoldásokat keressük. Nevezz, hogy publicitásra tehess szert. Munkád a pályázat által még több felhasználóhoz elérhet. Növelheted nézettséged, ezáltal akár a bevételedet is.

 

Szeretettel várjuk a nevezőket az Év technológiai megoldása kategóriába ’Az Év Honlapja’ pályázatra! 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek