Tarolt a Gloro - világító útfestékkel a Barna Design!

2021-12-15

A Barna Design a Gloro - világító útfestés pályaművel B2B weboldalak kategóriában Különdíjat nyert!

A zsűri em kizárólag a megoldást, a terméket magát, hanem azt is értékelte, ahogyan a termékkel összekapcsolták a site felépítését és vizuális megjelenését. Öröm ilyen integrációt látni a gyakorlatban. A site informatív és kellőképpen vezeti a felhasználót, valamint megvalósítja a B2B site-ok lényegét, azaz, hogy felkeltse az érdeklődést és elindítsa a felhasználót a kapcsolatfelvétel irányába. Nem volt kérdés hát a B2B kateória különdíja számukra!

Gratulálunk!

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek