A Közönség díjasunk idén a Lidl Plus applikáció!

2021-12-15

A Lidl Plus - a Lidl Magyarország vásárlói hűségprogramja lett 2021-ben a közönség kedvence, így ő nyerte el a Közönségdíjat. Azonban nem csupán ennyit. Az Év Applikációja kategóriában is kiérdemelt egy Különdíjat a zsűri értékelése alapján!

A Lidl Plus alkalmazás egy innovatív eszköz, megkönnyíti a bevásárlást, és olyan plusz funkciókkal, kedvezményekkel honorál, melyek növelik a felhasználói élményt. Ez abból is látszik, hogy Az Év Honlapja Közönségdíjasa lett, azaz ő a felhasználók kedvence! Emellett Az Év Applikációja kategóriában Különdíjban is részesül.
Duplán Gratulálunk!
 

Az applikációt az alábbi linkeken lehet letölteni:


https://play.google.com/store/apps/details...;
https://apps.apple.com/hu/app/lidl-plus/id1238611143?l=hu;
https://appgallery.huawei.com/#/app/C102933829

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek