Az e-Kárbejelentő Az Év Technológiai Megoldása!

2022-02-01

Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) „Az Év Honlapja” elnevezésű pályázatának a történetében 2021. jubileumi év. A verseny 20 éves fennállása alatt minden évben a legjobb magyar honlapokat és digitális marketing-megoldásokat ismerik el. 2021-ben 333 honlap, applikáció, újszerű kreatív technológiai megoldás, valamint digitális marketingkampány nevezett ezen a megmérettetésen. 

 Ebből 88-at díjazott a szakmai zsűri. Vezető digitális marketing szakemberek egyöntetű véleménye, hogy egy szervezet honlapja a három legfontosabb marketing eszközök egyike. Most a 20. jubileumi évben a weboldalak mellett a digitális, fintech és kreatív technológiai fejlesztések kerültek a középpontba. Az idei erre vonatkozó pályázatot a Magyar Marketing Szövetség a Pénzügyminisztérium és az Innovációs és Technológiai Minisztérium támogatásával írta ki.

A Pénzügyminisztérium 2021-ben az év legjobb technológiai fejlesztését, illetve a legjobb pénzügyi digitális megoldását díjazva „Az Év Technológiai és Digitális Megoldása” címet adományozta szponzorálta az arra érdemes applikációknak.


A két díjazott applikáció a maga területén széles körben alkalmazott, és ami a legfontosabb segíti a magyar lakosság, a magyar vállalkozók mindennapjait.


A Billingo Minőségi különdíja a számlázási applikáció továbbfejlesztésének elismerése és a Pénzügyminisztérium külön értékelte, hogy a magyar gazdaság fehérítését, tisztulását segíti elő a mind elterjedtebb ingyenes alkalmazása. Külön erénye, hogy a NAV rendszereivel teljesen kompatibilis, így rendkívül vállalkozó és felhasználóbarát.


Az első helyezett E-kárbejelentő, egy Európában egyedülálló InsureTech alkalmazás, ami minden gépjárművezető számára nélkülözhetetlen segítség lehet. A MABISZ égisze alatt fejlesztett applikáció a maga 400 ezres letöltésével igazi sikertörténet és a felhasználók elégedettsége megalapozta a további fejlesztéseket, amit most a Pénzügyminisztérium a díjjal kíván jutalmazni. Már tízezernél is több alkalommal könnyítette meg a kellemetlen helyzetben lévő autósok dolgát. Kisebb koccanások, balesetek alkalmával az egyébként is felfokozott hangulatban fényképek készítésével, egyszeri adatbevitellel mindkét érintett fél kárbejelentését gyorsított és egyszerűsített módon teszi lehetővé. Az alkalmazás igénybevétele a tapasztalatok szerint a kárrendezés időtartamát is jelentősen lerövidíti. A pandémia alatt 20 %-kal többen jelentették be az applikáción keresztül a kárukat.
 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek