Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra december 1 éjfélig!

2022-11-14

Még nem adtad be pályázatod ‘Az Év Honlapjára’? Ne hagyd az utolsó pillanatra vállalkozásod nagy lehetőségét! Már csak 2 hét van a határidőig, jelentkezz még ma!

Fejlesztettél egy innovatív appot, vagy megújult weboldalad? Esetleg valami rendkívüli digitális megoldást hoztál létre? Mutasd meg fejlesztésed Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs pályázatán, ahol a szakmai zsűri és a közönség kedvence is lehetsz!

A 28 pályázati kategóriából biztosan megtalálod a számodra legmegfelelőbbet!

 

De mégis mit nyersz azzal, ha beadod pályázatod?

Elismerést: Munkádat nem csupán ügyfeleid és a honlapod látogatói értékelhetik, de egy szakmailag elismert zsűri is, több összetett szempont alapján.

 

Publicitást: Pályázatunkat a legnagyobb hazai médiumok jelenítik meg, olyanok, mint az Agroinform, az IT Business, az Adverticum, és a BUM Bevásárló és Tematikus utcák.

 

Motivációt: A pályázat során új ötletekkel gazdagodhatsz, amelynek segítségével tovább fejlesztheted weboldalad vagy applikációd, és könnyedén fenntarthatod látogatóid érdeklődését.

 

Szakmai kapcsolatokat: Díjátadónkon gyümölcsöző szakmai kapcsolatokra lelhetsz, hiszen megismerhetsz más, szintén szakmabeli versenyzőket.

 

Korábbi nevezőink megosztották tapasztalataikat:

,,Az egyik legfontosabb célunkhoz segített és segít hozzá: még többen megismerik a nevünket és a tevékenységünket, ezáltal egyre több felhasználóhoz juthatunk el.”

– Fáy András Alapítvány

 

,,A pályázattal egy olyan értéknövelő eszközt kapott a webshopunk, amit mással nem tudnánk pótolni.”

– Profigazda

 

Arasd le te is a babérokat!

Lépj a tettek mezejére és add be pályázatod!

Honlapoddal vagy applikációddal még december 1 éjfélig pályázhatsz!

Az alábbi linkre kattintva további információkat olvashatsz a pályázatról!

 

Üdvözlettel,

’Az Év Honlapja’ Team 

 info@evhonlapja.hu 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek