"Az egyedi és hasznos tartalom pedig sosem megy ki a divatból" - a Billingo Technologies Zrt.-t kérdeztük

2023-03-07

Interjúnkban bemutatkozik Az Év Honlapja Díjátadó pályázója, a többszörösen díjazott Billingo Technologies Zrt., akik Szolgáltatások kategóriában Minőségi díjjal, Az Év Applikációja Különdíjjal és B2B weboldalak kategóriában Különdíjjal távoztak a díjátadóról. Sárospataki Albertet, a cég ügyvezetőjét kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.


Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

SAAS cégként nagyon fontosak számunkra a webes felületeink, hiszen ezek azok, amelyeken az ügyfeleink többsége először találkozik velünk. Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy weboldalunk, web- és mobil appunkat nem csak a közönség kedveli, hanem a szakma is elismeri, sőt, díjra is érdemesek.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

A megmérettetésre való jelentkezés legfőbb motivációja évről évre az, hogy rengeteget változunk. A változást mindig pozitív dolognak tekintjük, aminek a felhasználóink is örülni szoktak, azonban a tortán a hab a szakmai zsűri pozitív visszajelzése. A verseny által megszerezhető elismerés csapatunk számára elképesztően motiváló, nagyon jó visszajelzés arra, hogy jó munkát végzünk, illetve azt látjuk, hogy az ügyfeleink is nagyra értékelik, ha díjazásban részesülünk. A pályázást ugyanakkor szintmérőnek is tekintjük, és nagyon büszkék vagyunk, hogy a léc felett tudunk teljesíteni. :)

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

Fejlesztéseink folyamatosan zajlanak, hiszen ahogy a szoftver bővül, úgy van szükség további aloldalakra, kell fejleszteni a főoldalt, alakul a menü, sőt, akár a teljes struktúra. A webfejlesztés természetes evolúciója persze kiemelt projektekkel bővül időről időre annak érdekében, hogy az átláthatóságot, technikai szempontokat (pl. gyorsaságot) be tudjuk tartani. A fő fázisok ennek érdekében a következők voltak: technikai és SEO audit, sitemap, UX/UI tervezés (wireframe-ek), webdesign, szövegírás, majd pedig a hőtérképes és analitikai visszamérések, folyamatos finomhangolások.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során?

A termékportfólió folyamatos növekedése, az újabb termékek és funkciók születése, a kézikönyv bővítése mind hatással van a weboldalra, tehát feladatokat von maga után. Ezek intenzitása mindenképp kihívás, de olyan tényező, ami hosszú távon meghálálja magát, hiszen az ügyfélkör egyre jobb megértését és kiszolgálását segíti.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Hatalmas figyelmet fordítunk a fogyasztóink elégedettségére, a Billingo értük van, de startupként üzleti partnereink szempontjait is természetes módon figyelembe kell vennünk. Az elégedett ügyfélkör viszont elégedett partnereket jelent, így mindig egy irányba tudunk menni, nap végén pedig mindenki örül.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat?

Nem feltétlen a legfrissebb trend, de úgy látjuk, hogy még mindig kevesen élnek az egyedi illusztrációk adta előnyökkel. Sok munka ez nem kétség, de nagyon jó eszköz arra, hogy kitűnjünk a tömegből. 2023-ban a dark mode és legalább egy interaktív megoldás szerintünk szinte kötelező lesz mindenki számára, az egyedi és hasznos tartalom pedig sosem megy ki a divatból.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

Azt gondolom, hogy nálunk a közvetlenség a nyerő. Nagyon nagy figyelmet fordítunk arra, hogy elérhetőek és barátságosak legyünk. Rengeteg információt biztosítunk, nem csak a felhasználóink, hanem mindenki számára, például a blogunkon. Emellett sok szakmai rendezvényen lehet találkozni velünk, és nagyon aktív közösséget építettünk ki a social mediában, amibe jó tartozni. Mindehhez remek terméket adunk, nagyszerű áron.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Sosem állunk meg, mindig újabb fejlesztéseken törjük a fejünket, készülünk egy kis vizuális megújulással, és idén is remek kampányokat tervezünk annak érdekében, hogy a vállalkozások digitalizációja mindenki számára elérhető, fenntartható és profitábilis legyen.

További sok sikert kívánunk!

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek