"A digitalizáció óriási lehetőségeket tartogat a fogászatban"

A MindentMent Kft.-t kérdeztük
2023-03-17

Interjúnkban bemutatkozik Az Év Honlapja pályázója, a MindentMent Kft., akik Egészségügy kategóriában Az Év Honlapja díjjal távoztak a díjátadóról. Kincses Viktóriát, a MindentMent Kft. marketing és PR menedzserét kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

 

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

Felfogásunkban a honlap az orvos-beteg kommunikáció előszobája. Kutatások bizonyítják az orvos-beteg kommunikáció jelentős hatását. Ezért igyekeztünk a lehető leginformatívabbá tenni a mindentment.hu oldalt, hogy a legjobb segítséget nyújtsuk a páciensek számára. Nagyon boldogok vagyunk, hogy díjazták az innovációnkat.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

Nagyon sok energiát és időt fektettünk a weboldalba, minden apró részletet több szempontból átgondolva, hogy pácienseinknek érthető módon adhassuk át a rájuk váró kezelésekről az információkat. Úgy gondoltuk, hogy ezt a rengeteg munkát érdemes lenne egy szakmai zsűri előtt is megmérettetni. 

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

A mai a 4. generációs honlapunk. Az elsőt 2007-ben kezdtük el fejleszteni. A MindentMent fogászat azóta egy teljes arculatváltáson ment keresztül, melynek az egyik legfontosabb állomása az új weboldalunk volt, ami 2022 elejére készült el, ami egy teljesen új keretrendszerben épült fel. 

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

A foga egyformán fáj mindenkinek. Az eredményes gyógyítás egyik fontos eleme, a szükséges információ átadása a betegeknek. Csak így lehet eredményes az együttműködés a páciens és orvos között. Ezt ez elvet alkalmaztuk mind a pácienseknek, mind pedig a vállalati ügyfeleknek szóló oldalak készítésénél is. Arra törekedtünk, hogy minden információ megtalálható legyen, ami a döntéshez kell. 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

Ma már minden döntés első lépése, hogy a páciensek tájékozódnak az interneten. A páciensek tájékozottabbak, mint bármikor. Megfelelő edukáló tartalmakkal megkönnyíthetjük az orvos dolgát. 

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

A fogászatban az idő nagyon fontos, mert a betegség sok esetben nem visszafordítható. Minél előbb megy el a fogorvoshoz a páciens, annál jobb. Ehhez el kell oszlatni a bizonytalanságát, választ kell adni a kérdéseire. Megnyugtató válaszok a felmerülő kérdésekre. Ezzel segítjük a pácienseink döntését. 

 Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

A digitalizáció óriási lehetőségeket tartogat a fogászatban. Az orvos-beteg kommunikáció digitalizációja javítja az ellátás fenntarthatóságát, több embernek téve hozzáférhetővé az ellátást. Ennek érdekében 2023. márciusában indítjuk el innovatív fogászati podcastunkat, a Fogászati Trendelőt.

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek