,,A díj hírét olvasva többen megkerestek minket együttműködés kapcsán"

A Preghello-t kérdeztük
2023-03-22

Interjúnkban bemutatkozik Az Év Honlapja pályázója, a többszörösen díjazott  PregHello, akik nem kevesebbel, mint Az Év Applikációja díjjal és egy Közönségdíjjal távoztak a díjátadóról. Németh Nórát, a PregHello tulajdonosát kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

Mit jelent számotokra Az Év Applikációja díj és a Közönségdíj?

 

Óriási elismerés, mint egy Oscar!  A Közönségdíj egyértelműen tükrözi a magyar kismamák szeretetét, ugyanis ők szavazták meg nekünk ezt a díjat. Az Év Applikációja díjról pedig nem is álmodtunk, teljes meglepetés volt, amikor a PregHello kismama appot mondta be Köböl Anita a díjátadón. Majdnem leestünk a székről. ???? Az, hogy a Magyar Marketing Szövetség  14 tagú szakmai zsűrije a PregHello tartotta a legérdemesebbnek erre a díjra, egy örök büszkeség számunkra.

(A díj hírét olvasva egyébként többen megkerestek minket együttműködés kapcsán- szóval nálunk kézzel fogható a díj hozadéka.) Még egyszer nagyon köszönjük az elismerést!

 

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt? 

 

Amikor megtudtuk, hogy van egy szakmai zsűri aki értékeli a magyar alkalmazásokat, úgy gondoltuk, hogy nekünk ez a megmérettetés mindenképpen egy jó visszajelzés lenne, hiszen ha figyelünk a visszajelzésekre, akkor tudunk a legjobbak lenni saját kategóriánkban.

 

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni az applikációt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen? 

 

A PregHello várandós applikáció legelső verzióját 2019/2020-ban fejlesztettük. Vicces, hogy 9 hónapig tartott, pont mint a várandósság. Vártuk is nagyon, hogy kész legyen. Azóta persze tudjuk, hogy egy applikáció soha nincs kész. Folyamatosan fejlesztést, karbantartást igényel mind technikailag, mind tartalmilag. Mi pedig mindent meg is teszünk azért, hogy a PregHello a kismamák igazi társa lehessen hasznos funkciókkal, megbízható tartalmakkal, mellébeszélés nélkül.

 

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok applikációtok fejlesztése/ elkészítése során? 

 

A legnagyobb kihívás a hozzáértő, okos, egyszerűen kommunkáló, korrekt fejlesztők megtalálása volt. Sikerült, úgyhogy kölcsönösen vigyázunk egymásra.

 

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

 

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy mindkét oldalon megfeleljünk az elvárásoknak. Szerencsére a kismamák megosztják velünk a véleményeiket, igényeiket, de partnereink is tesznek javaslatot fejlesztésre. Egyensúlyt tartunk ebben a kérdésben (is), így tudunk folyamatosan megfelelni mindkét oldalon.

 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni az applikációtokat?

 

Sokszor az applikációk esetében is a méret a lényeg. ????  Fontos figyelni és optimalizálni az alkalmazás méretét, mert sokszor döntő lehet, hogy az appot letöltik vagy sem.

 

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

 

A PregHello várandós applikáció egy teljesen ingyenes alkalmazás, ahol egy helyről , egészségügyi szakemberek által lektorált tartalmakból tudnak tájékozódni a kismamák a várandósság ideje alatt. Mivel hétről hétre lehet benne követni a várandósságot és a baba fejlődését,  valamint sok hasznos funkciót tartalmaz az app, ezért a kismamák minimum heti rendszerességgel használják a PregHellot, de általában többször. A napi app használatok száma átlagosan kb. 38 000 ami éves szinten több, mint 11 milliót jelent. Mindenképpen az alkalmazásban lévő hiteles, szakértői információ az ami a kismamáknak értéket ad.

 

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

 

Nemsokára elindul a PregHello folytatása, amely az első gyermekes friss szülőket fogja támogatni.  Jelenleg zajlik a szakértők kiválasztása, még lehet jelentkezni honlapunkon a www.preghello.com oldalon.

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek