"Víziónk egy komplex digitális miniklinika építése"

A DokiLab Kft.-t kérdeztük
2023-03-24

Interjúnkban bemutatkozik ‘Az Év Honlapja’ pályázója, a DokiLab Kft., akik Egészségügy kategóriában Minőségi díjjal távoztak a díjátadóról. Somogyi Tibort,  alapító ügyvezetőt kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

 

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

Először 2013-ban nyertünk díjat még az easyMaths.hu-val, azóta meghatározó számunkra Az Év Honlapja szakmai elismerés, ha a felületünk értékeléséről van szó.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt? 

Az applikációk után elkészítettük a szolgáltatás web-es verzióját is, amit szintúgy szerettünk volna megmérettetni.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

A DokiApp fejlesztése már 2019-ben elkezdődött, a webes felületre való hangsúly áttétel pedig 2021-ben jött el igazán, azóta ez az elsődleges fejlesztési platform. Minden évben 3-4 új funkcióval bővül a felület, így érkezhettünk el a 2022-es állapotig.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során? 

A webalkalmázsunkat szeretnénk minden eszköz minden böngészőjére optimalizálni, ami messze nem olyan egyszerű,  mint így leírva :) Érezhetően Chrome felületre a legegyszerűbb fejleszteni, de nem szeretnénk kizárni senkit a szolgáltatásból. A videóhívás funkciót pedig a Safari böngészőkre a legnehezebb optimalizálni.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Nálunk szinte megegyezik a kettő, mivel a digitális egészségplatformunkat vállalatok rendelik meg, ezen keresztül érik el a munkavállalók a számukra ingyenes funkciókat. Egyszerre fejlesztjük úgy a felületet, hogy a vállalatok számára is a legtöbb előnnyel járjon, amellett, hogy a munkavállalók is magas felhasználói élménnyel találkozzanak. 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

Bár ez kevésbé tartozik a honlapra, de a funkcióink komplexitása lassan visszaköveteli az appok meglétét is, amit hamarosan meg is teszünk.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

Egy hagyományosan lassú és kusza területet sikerült könnyen elérhetővé és fogyaszthatóvá tenni a fogyasztók felé, ez az egészségügyi ellátáshoz való gyors és modern hozzáférés. 

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Szeretnénk 10 fölé vinni a meglévő 6 funkciót, amely a mostani 3 nyelv helyett akár 10 nyelven is elérhető legyen. Víziónk egy komplex digitális miniklinika építése.

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek