,,Látogatóink kiszolgálása és elégedettsége a fő motivációnk"

A Füzéri Várgondnokságot kérdeztük
2023-03-28

Interjúnkban bemutatkozik Az Év Honlapja pályázója, a Füzéri Várgondnokság, akik Turizmus kategóriában Különdíjjal távoztak a díjátadóról. Varga Enikőt, Füzér Vára marketing menedzserét kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

 

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

Nagy öröm és büszkeség számunkra, hogy a szakmai zsűri kifejezte elismerését hosszan tartó fejlesztői munkákkal kapcsolatban.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

Az elmúlt évek alatt egyre elengedhetetlenebbé vált az online térben való még intenzívebb jelenlét, így azt gondoltuk, hogy időszerűvé vált a korábbi honlapunk újragondolása, informatívabbá, átláthatóbbá és trendibbé tétele. Az Év Honlapja pályázat elindítása nagyon jó alkalmat adott arra, hogy szakmai körökben összehasonlítsuk weboldalunkat más honlapokkal, valamint bemutassuk a szakmai zsűrinek és az építő jellegű javaslatokat felhasználhassuk.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végig vinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen? 

Gondos tervezések előzték meg a kivitelezést. Már a nyári szezonban hozzáláttunk a honlap tartalmi, szerkezeti felépítésének kidolgozásához. Leginkább a korábbi felhasználói visszajelzések és az előző honlapon mért statisztikai adatok alapján szerettük volna újra tervezni az oldalt, főként a menürendszert, hogy a látogatók minél hatékonyabban megtalálják a keresett információkat. Ezen kívül sok interaktív designelem megjelenítésével szerettük volna vonzóbbá tenni a fuzervara.hu oldalunkat. Fejlesztőcsapatunk folyamatosan tesztelte és véleményezte a tartalmi és formai megjelenéseket. Öröm számunkra, hogy célunkat sikerült eredményesen megvalósítani és folyamatosan azon dolgozunk, hogy a látogatók igényeinek figyelembevételével aktualitásokkal, hírekkel, érdekességekkel frissítsük oldalunkat.  

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során? 

Egyrészt a sokrétű modern kori látogatói igényeknek kellett megfelelni, másrészt olyan tartalmak összeállítása lebegett a szemünk előtt, amely figyelemfelkeltő, motiváló, izgalmas és élménydús.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Látogatóink kiszolgálása és elégedettsége a fő motivációnk, amelyre kiemelt figyelmet fordítunk, üzleti partnereink nincsenek. 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

Dinamikus tartalmakkal szeretnénk még vonzóbbá tenni a weboldalunkat. Lényegre törő, célzott üzenetek használatát tervezzük és olyan szövegek, piktogramok megalkotását, melyekkel gördülékenyebb az információ megszerzése.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

A visszajelzések alapján látogatóink elégedettek az oldalunkon található információk mennyiségével és minőségével. Egy hozzánk hasonló vidéki településnek elengedhetetlen az online térben való megjelenése és intenzív jelenléte, ezért azt gondoljuk, hogy a közösségi oldalaink mellett oldalunkkal jelentős hatással vagyunk a potenciális idelátogatókra.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Mivel folyamatban van már a honlap többnyelvűsítése, szeretnénk a nemzetközi színtéren való megjelenésünket fokozni.

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek