,,Az új technológiai lehetőségeket ragadtuk meg"

Az Accessium Ltd.-t kérdeztük
2023-04-06

Mai interjúnkban bemutatkozik ‘Az Év Honlapja’ pályázója, az Accessium Ltd., akik Az Év Technológiai megoldása kategóriában Különdíjjal távoztak a díjátadóról. Kertész Róbert,  kereskedelmi vezetőt kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

 

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

Az Év Honlapja pályázat az Accessium (ejtsd: ekszesszium) számára egy új irány volt, mert eddig biztonságtechnikai versenyeken indultunk, ahol szakmai zsűri értékelte beadott pályázatainkat. Az Év Honlapja díj egyrészt bizonyítja, hogy itt is vannak megfelelő szakemberek, másrészt megfelelő láthatóságot ad nekünk, hogy a HR, és egyéb területén tovább tudjunk lépni, és üzleti partnereket is találjunk. Bízunk abban, hogy a díj, amit kaptunk, segít kinyitni a kapukat, és hozzájárul az accessium üzleti fejlődéséhez. 

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

Kíváncsiak voltunk arra, hogyan vélekednek IoT megoldásainkról a HR és marketing szakemberek, és nagyon örülünk a pozitív fogadtatásnak. Egyre többet hallani a HR digitalizálásáról, amiben hatékony és innovatív segítséget tudunk adni partnereinknek. Az új technológiák adta lehetőséget ragadtuk meg, és a felhőt, a dolgok internetét (IoT), a gép és gép (M2M) kommunikációt és a Big Data adatok elemzését egybegyúrtuk, szem előtt tartva, hogy a rendszer biztonságos legyen, egyszerű legyen működtetni, és alacsonyak legyenek a beruházási költségek. Azt gondoljuk, hogy Az Év Honlapja verseny kiváló felület arra, hogy további célcsoportjainknak is megmutassuk magunkat, és bizonyítsuk, hogy vannak magyar szakemberek is ezen a technológiai területen, akik a világ élvonalához tartoznak, és lehet velük találkozni, kérdezni és egyeztetni.


 

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

Több, mint 20 év tapasztalattal rendelkezünk a biztonságtechnikában, saját fejlesztésű elektronikus beléptető (eAccess) és munkaidőnyilvántartó rendszerünket fejlesztjük és gyártjuk. GSM és felhő alapú rendszerek fejlesztésével már több, mint 13 éve foglalkozunk, így valós, hosszú távú tapasztalataink vannak, melyet számos hazai és nemzetközi döntő és díj is bizonyít. Fontos megjegyezni, hogy ez nem olyan weboldal, ahol információkat láthatunk, vagy vásárolni tudunk, ez egy világszinten egyedülálló IoT fejlesztés, mely Big Data elemzést használ. Ügyfeleink weboldalunkon keresztül érik el saját rendszerüket, támogatjuk a többfaktoros bejelentkezést. SSL titkosított (https) intelligens authentikációval dolgozunk, mely a nem megfelelő adatok többszöri használatakor kizárja a felhasználó gépét a rendszerhasználatból, így a további próbálkozások a jövőben lehetetlenné válnak. Biztonsági okokból nem használunk sem cég, sem felhasználó specifikus adatokat a jelszavaknál, így a belépési adatok biztonságosak. 

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során? 

Amikor elkezdtük a fejlesztést, nem volt ennek a technológiának, fejlesztésnek kikövezet útja, mert gyerekcipőben járt a felhő és az IoT. Nulláról kellett indulnunk, és mindent nekünk kellett kitalálni. Olyanná kellett tennünk a fejlesztésünket, hogy a felhasználók könnyen tudják kezelni, és a biztonságtechnikai szakemberek könnyen tudják a helyszínen telepíteni, ami nagy kihívás volt, és a számos visszajelzés alapján érte el jelenlegi formáját a rendszer. A biztonság mindig nagy kihívás, ez fejlesztéseink fő szempontja, és a jelenleg kialakított rendszerhez adjuk hozzá új megoldásainkat.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Fejlesztéseink főképp a felhő és az IoT technológiát jelentik, amely annyira új, hogy még a szakértőket is oktatni kell, ezért is működünk együtt egyetemekkel, ahol oktatásokat, közös fejlesztéseket végzünk. A fogyasztóknak nem is a technológiát kell elmagyaráznunk, hanem segíteni kell nekik, hogy megértsék a mi rendszerünk műszaki és költségbeli előnyét rövid és hosszú távon. Mi bízunk fejlesztéseinkben, így elektronikus eszközeinkre élettartam garanciát adunk, ami minden fogyasztó szemében rendkívül pozitív.    

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

A weboldal amivel indultunk a versenyen már szerződött partnereinknek szól, ahova belépve érik el saját rendszerüket. Az ebben lévő fejlesztések külsős érdeklődőknek nem láthatóak. Céges honlapunk www.accessium.eu természetesen publikus, ami tájékoztató jellegű, és ezt érdemes a meglévő trendek szerint folyamatosan alakítani. Az érdeklődők gyorsan elhagynak egy oldalt, ha nem átlátható, nem találják meg gyorsan azt az információt, amit keresnek. Ezenkívül érdemes összehasonlításokkal és videós magyarázatokkal kiegészíteni az oldalt. Egyre elterjedtebb az online chat, így ezt is érdemes megfontolnia a szolgáltatóknak.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

Fogyasztóink élettartam garanciát kapnak a vásárolt elektronikai eszközeikre, illetve a szoftvert távolról tudjuk frissíteni, így mindig a legújabb és legbiztonságosabb szoftvert tudják használni. Havi díjunk biztosítja fogyasztóinkat arról, hogy nincsenek rejtett díjaink, és akkor kell fizetniük a havi díjakat, ha az megfelelően és úgy működik, ahogy ők szeretnék. Folyamatosan elérhető megfelelő és innovatív szolgáltatást adunk fogyasztóinknak, így képesek vagyunk hosszú távon megtartani őket. Az accessium rendszerének további előnye a távoli és fejlett diagnosztika, távolról rá tudunk nézni a rendszerekre és látjuk a hibát, így csak nagyon ritkán kell kimenni a helyszínre.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Oktatással, és ingyenes eszközökkel, közös fejlesztésekkel támogatjuk az Egyetemeket, hogy a tanulók megismerjék és alkalmazni tudják a legújabb technológiákat, és ez egy jó irány, amit a közeli jövőben is támogatni fogunk. Büszkék vagyunk arra, hogy jelenleg 10 év szakmai előnnyel rendelkezünk. Fontos célunk a fejlesztéseknél, hogy mindig meglegyen a szakmai előnyünk. A távoli jövő az, hogy egyre több országban találjunk partnereket az értékesítéshez, a jelenleg vezető gyártókkal pedig a közeli jövőben OEM együttműködéseket kössünk. 

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek