,,Mindig lehetünk még jobbak. És leszünk is”

A Seven Digits Media Zrt.-t kérdeztük
2023-04-21

Mai interjúnkban bemutatkozik ‘Az Év Honlapja’ pályázója, a Seven Digits Media Zrt., akik Oktatás kategóriában Különdíjjal távoztak a díjátadóról. Goitein Gergelyt, Creative Directort kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?                    

Az Év Honlapja díjra hatalmas elismerésként tekintünk, amelyből egész csapatunk kivette a részét. Az, hogy az online marketing területén ilyen rangos elismerést kaptunk, még inkább arra inspirál minket, hogy a maximumot (+20%-ot) nyújtsuk olvasóink és ügyfeleink számára.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

A cégünk folyamatosan azon dolgozik, hogy a lehető legjobb megoldásokat kínálja az ügyfeleknek az online jelenlétük javításához, illetve céljaik eléréséhez. Az online marketing területén irtó gyorsan változnak a trendek és az elvárások, ezért fontos számunkra, hogy mindig naprakészek legyünk, és a legjobb megoldásokat nyújtsuk, legyen szó akár B2B, B2C vagy e-kereskedelmi igényekről.

Az Év Honlapja verseny egy nagyszerű lehetőséget jelentett számunkra, hogy a szakmai zsűri előtt is megmutassuk, milyen sokoldalú és korszerű a 7blog.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

A weboldalunkat 2016 óta fejlesztjük, hogy mindig a legfrissebb trendeknek és elvárásoknak megfelelő legyen. Mind tartalmilag, mind vizuálisan, mind pedig fejlesztési szempontból. 5 csillagos felhasználói élményt szeretnénk nyújtani az ügyfeleink és olvasóink számára. Ebből nem engedünk. Az átláthatóság, a könnyű navigáció és az intuitív felépítés mindig is fontos szempontok voltak számunkra.

Ha visszaugrunk az időben, az első lépés az volt, hogy a tartalmi koncepciót kidolgozzuk és megtervezzük az oldal struktúráját. Ezután megkezdtük a felhasználóbarát dizájn kialakítását, hogy az oldal látványos és könnyen áttekinthető is legyen.

Természetesen az oldal tesztelése és finomítása is elengedhetetlen része a fejlesztési folyamatnak. Folyamatosan figyeljük a felhasználói visszajelzéseket, és azoknak megfelelően finomítjuk az oldalt.

Az online marketing terén vannak bonyolultabb, nehezebben megfogható és átadható témakörök, ezt mindenki tudja. A célunk viszont az volt, hogy olvasóink ne érezzék. Amikor ezt a könnyedséget, átláthatóságot sikerült elérnünk (minden szempontból), elérkezett az idő, hogy az oldal kiszolgálja közönségét.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/elkészítése során?

Fontos volt, hogy a honlapunk tükrözze a brandünk értékeit. Mivel az évek során hatalmas, sokrétű tudás halmozódott fel a különböző marketingterületekhez kapcsolódóan, nem volt könnyű a rengeteg minőségi tartalmat, oktatóanyagot, marketingeszközt vagy éppen letölthető segédletet olyan formába önteni és elrendezni, hogy az minden igénynek megfeleljen.

Az oldal optimalizálása kapcsán hozzánk is beköszönt „a suszter cipője” effektus: rengeteg sikeres ügyfelünk van, és természetesen az ő weboldalaik, landing oldalaik és tartalmaik élveztek elsőbbséget a saját oldalunkkal szemben. De minden jó, ha a vége jó…

Persze jelen esetben az optimalizálásnak sosincs vége, hiszen mindig lehetünk még jobbak. És leszünk is.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Mind az üzleti partnereink, mind a tartalom fogyasztóink, tehát olvasóink elégedettsége rendkívül fontos számunkra. A két célcsoport összefügg: „fogyasztókból” gyakran lesznek üzleti partnerek. Illetve üzleti partnereink edukációjában fel tudjuk használni a blog egyes elemeit.

Mindkét csoport elégedettsége azon múlik, hogy milyen minőségű szolgáltatást nyújtunk. Az elégedett partnerek és fogyasztók egyaránt hosszú távú kapcsolatot jelentenek cégünk számára, ezért mindig igyekszünk kielégíteni az igényeiket, és segítjük folyamatos fejlődésüket.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat?

A látogatók nagy része mobiltelefonon fogyaszt tartalmat, függetlenül attól, hogy szöveges, képi, videós vagy hangalapú tartalomról van szó. Ezért fontos, hogy a honlapunk reszponzív és villámgyors legyen. De ez ma már csak az 1-es szint!

Az időkapu egyre szűkebb, az ingerküszöb egyre magasabb, ezért a kontrasztos megjelenés és a minőségi tartalmak mellett arra is figyelnünk kell, hogy pár másodperc alatt annyi értéket adjunk, hogy látogatóink „velünk maradjanak”. Új, korszerű, vizuális elemekre építő tartalomtípusokkal igyekszünk megragadni olvasóink, leendő ügyfeleink (és az ő ügyfeleik) figyelmét.

Az AI-megoldások (mesterséges intelligencia) és chatbotok alkalmazása is egyre elterjedtebbé válik az online marketing területén. De a ChatGPT és társai nem ellenségek. Ezek a technológiák lehetővé teszik, hogy gyorsabban és hatékonyabban tudjuk kiszolgálni az ügyfeleinket, és személyre szabottabb élményt nyújtsunk számukra.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

Elégedett ügyfeleink (segítségünkkel) kiemelkedően magas vásárlóerőt generálnak, amely hosszú távon az üzleti sikerünk egyik kulcsa. Hiszünk a hosszú távú partnerségben és a kompromisszummentes minőségben. Erre pedig a partnerek és a fogyasztók is jól reagálnak.

A fogyasztók, vagyis rendszeres olvasóink leginkább azért hálásak nekünk, mert friss, releváns és hasznos tartalmakat biztosítunk számukra az oldalunkon keresztül, amelyek segítségével információt nyerhetnek az online marketing lehetőségekről és innovációkról. Pénztárcamérettől függetlenül.

Szeretünk segíteni. A lehető legtöbb eszközzel, amivel csak lehet. Ha valaki járt már a 7blogon, tudja, hogy ingyenes oktatóanyagok, cikkek, hasznos template-ek, esettanulmányok és hiánypótló marketing eszközök várják. És persze azok is megtalálják, amire szükségük van, akik ugyan nem szeretnének elmélyedni a „marketingtudás tengerében”, de profitábilis működésre vágynak.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

A 7digits célja az, hogy továbbra is kiemelkedő színvonalú online marketing szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek és olvasóinknak, akár hazai, akár nemzetközi vizeken eveznek. Közel 30 fős csapatunkkal folyamatosan fejlesztjük és optimalizáljuk a folyamatainkat és a szolgáltatásainkat, hogy minél jobban megfeleljünk a felmerülő igényeknek.

Szeretnénk bővíteni szolgáltatásainkat is. Jelenleg közel 100 elsőrangú martech eszközt vetünk be a szolgáltatásainkhoz kapcsolódóan, mert tudjuk és tapasztaljuk, hogy technológia nélkül nem lehet nyerni online. És a közeli vagy távoli jövőben ez nem fog változni.

A jövőben olyan új lehetőségeket fogunk bemutatni, amelyek az ügyfeleink számára elősegítik az online jelenlétük még hatékonyabbá és eredményesebbé tételét. Spoilerezni nem szeretnénk, de érdemes lesz követni a blogunk további fejlődését.

Ügyfeleink között szép számmal vannak olyan vállalatok, amelyek külföldön is megállják a helyüket (a marketingkommunikáció terén is). A nem túl távoli jövőben szeretnénk nemzetközi szinten is elismert online marketing ügynökséggé válni, és a szolgáltatásainkat a világ több pontján is elérhetővé tenni.

Természetesen az is fontos célunk, hogy a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás még nagyobb szerepet játsszon a cégünk életében. Jelenleg is több olyan ügyfelünk van, aki sokat tesz azért, hogy a Földünk élhetőbb, egészségesebb és barátságosabb hellyé váljon. A jövőben is örömmel támogatunk minden olyan kezdeményezést, ami hozzájárul a fenntartható és zöld jövőhöz.

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek