Működésünk középpontjában a vásárlóink állnak

A Kifli.hu Shop-ot kérdeztük
2023-05-12

Mai interjúnkban a Kifli.hu Shop-ot kérdeztük, akik E-kereskedelem kategóriában Az Év Honlapja díjjal távoztak a díjátadóról. Kovacsics Anett, a céHead of Digital Performance) válaszolt kérdéseinkre az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásaival, valamint a jövőbeni céljaikkal kapcsolatban.

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

A megtiszteltetés mellett megerősítés is számunkra abban, hogy jó úton járunk, és motiváció arra, hogy töretlen erővel folytassuk. A díjat mind a budapesti, mind pedig a prágai cégközpontunk sajátjának tekinti.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

A vásárlói visszajelzéseinket folyamatosan követjük és ezeknek megfelelően fejlesztünk szolgáltatásunkon, termékkínálatunkon, de ezen túl szerettük volna egy nívós szakmai zsűri előtt is megmérettetni magunkat annak érdekében, hogy az Ő visszajelzéseiket is be tudjuk építeni a mindennapjainkba. A díj elnyerése és a zsűri pozitív visszajelzései abszolút nem jelenti számunkra, hogy elbízzuk magunkat: továbbra is számítunk vásárlóink véleményére, a fejlesztési folyamat nem állhat meg.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen?

A weboldal a cseh Rohlik oldala alapján készült, a hazai indulás előtt már rövid tesztidőszak után működött is. A fejlesztése folyamatos, hiszen mindig lehet újat, korszerűbbet csinálni. Mindig a vásárlóink igényeit szem előtt tartva fejlesztünk, több funkció is vásárlói észrevétel alapján alakult át.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során? 

Kezelhetőség, átláthatóság és felhasználóbarát forma. A termékek és a termékleírások akár napi szinten változhatnak, ez is komoly odafigyelést igényel.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Honlap szinten egyértelműen a fogyasztóknak, ők használják. A partnerek általában elégedettek a megjelenésükkel. A Kifli.hu hozzávaló közül ezt emelném ki: “Nyűgözd le a vásárlót”. Tényleg ez a fő vezérlő szál.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

Nem követünk trendeket, inkább azt nézzük, hogy hogyan tudjuk a vásárlói élményt tovább javítani. Hamarosan várható: online bevásárlólista továbbfejlesztése, hogy a rendszeresen ismétlődő vásárlásokat egy klikkel meg lehessen ismételni. Ezen kívül szeretnénk a navigációt tovább javítani, hogy mindenki minél könnyebben megtalálja a számára szükséges termékeket. Az akciós termékek megjelenítésén is dolgozunk, szeretnénk ezt a szekciót minél átláthatóbbá tenni.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

Egy-egy vásárlást nézve a Kifli.hu-ra jellemző nagyszerű vásárlói élménnyel, aminek az online térben három komoly feltétele van: legyen könnyen kezelhető és felhasználóbarát a felület, legyen barátságos és elsőrangú a kiszállítás, illetve legyen mindig elérhető és a vásárlók iránt elkötelezett az ügyfélszolgálat. A vásárlói megkérdezésekből, amiből Net Promoter Score is jön, az látszik, hogy a vásárlóink értékelik a futáraink kedvességét, az ügyfélszolgálat odafigyelését, a szakma pedig elismeri a honlapunkat.
Ahhoz, hogy ne csak egy-egy vásárlás jó élményéről, hanem a teljes elköteleződésről beszéljünk, sokkal több dolgot kell figyelembe venni: a vásárlók felé irányuló egyedi hangvételű kommunikációnkat, az izgalmas akciókat és pénztárcabarát megoldásokat, a kismamáknak szóló Kiflicske Klubunkat és a Prémium tagság előnyeit épp úgy, mint a raktári dolgozók hatékonyságát és pontosságát, a beszállítók felé támasztott minőségbeli elvárásokat. Ezek adják ki végül a Kifli.hu minőségét.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Működésünk középpontjában a vásárlóink állnak: továbbra is magas szintű szolgáltatást szeretnénk nyújtani nekik, olyan ajánlatokkal, mint az aznapi szállítás, akár 15 perces vagy 60 perces és akár már öko-időablakokban, elégedettségi garancia, szupermarket méretű választék, stb. Szeretnénk, ha minden budapesti és vonzáskörzetében élő háztartás kipróbálná a Kifli.hu szolgáltatását. Ezzel együtt folyamatosan szeretnénk növelni a kiszállítási területünkön belüli vásárlóink penetrációját. Eat well, live well: hisszük, hogy a jó ételeket mindenki számára elérhetővé téve egy jobb életet kínálunk a vásárlóinknak. 

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek