Azt veszem, amit látok

2015-09-22

Hiába növekszik dinamikusan az online értékesítés volumene, ahhoz, hogy az egyre nagyobb mezőnyben sikeresek lehessünk, követni kell a vásárlók igényeit. Mivel még mindig a bizalomhiány az egyik legnagyobb gátló tényező, a kiemelkedő termékbemutatás hatalmas versenyelőny lehet.

Hiába növekszik dinamikusan az online értékesítés volumene, ahhoz, hogy az egyre nagyobb mezőnyben sikeresek lehessünk, követni kell a vásárlók igényeit. Mivel még mindig a bizalomhiány az egyik legnagyobb gátló tényező, a kiemelkedő termékbemutatás hatalmas versenyelőny lehet.

Az internetes illetve mobil vásárlás gyors terjedése miatt  kiemelten fontos, hogy a fogyasztó számára azonnal elérhető legyen információ online is, amit éppen keres. Az online kereskedelem fejlődése – 2013-ról 2014-re 26%-os növekedést produkált az eNet Internet Research Ltd. adatai szerint, és a terjedő digitalizáció megváltoztatja a hazai vásárlók életét és vásárlási szokásait is. (A WebShop-Experts felmérése szerint a magyar webáruházak 76%-ának növekedett a bevétele 2014-ben.)

Az online értékesítés ma már nem lehetőség, hanem maga a jövő. Lássuk a legfontosabb trendeket. Ideje felkészülni!

A fogyasztók egyre több információt igényelnek, ugyanazon konzisztens minőséget és megjelenést várják el minden internetes ill mobil eszközükön. Ennek megfelelően a tartalom minősége mindenek felett áll, hiszen alapkövetelmény, hogy transzparens és átlátható információkhoz jussanak a termékekről (pl.: táplálkozási vagy allergén adatok).

Bár az internetes vásárló nem veheti kézbe a terméket, a cél, hogy változatos eszközökkel a lehető legjobban megismerhetővé tegyük számára azt. A minőségi termékinformáció megnövekedett eladásokat jelenthet, amelyre az angliai BrandBank az ASDA élelmiszer-kereskedelmi lánccal közösen végzett felmérésének
legfontosabb megállapításai is rávilágítanak:

67%-a vásárlóknak nem vásárol, ha nincs elérhető termékinformáció megjelenítve
40%-os értékesítés- növekedéssel számolhatunk, ha több képpel jelenítjük meg a
terméket
33%-os növekedést jelent, ha a csomagolási fotó mellett ún. “styling” (például életkép) fotókat is
megjelenítünk
96%-ban a nagyítható termékfotók 96%-kal magasabb kattintási arányt és 9,6%-os
értékesítési növekedést jelentenek.

/www.piacesprofit.hu/

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek