,,A Béres Gyógyszergyár Zrt. kiemelt feladatának tartja a magyar emberek egészségtudatosságának fejlesztését és hogy minőségi termékein túl, hiteles információkkal segítsen az egészségmegőrzésben.”

Inerjú a Béres Mozgással
2023-12-20

Mai interjúnkban szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy a közönség jobban megismerje pályázónkat, a Béres Mozgást. Kitérünk a cég motivációjára a pályázat során, a honlap fejlesztési fázisaira, illetve érdeklődtünk, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük és milyen céljaik vannak a közeli és távoli jövőben.

Kik vagytok ti? 

A Béres Gyógyszergyár Zrt. kiemelt feladatának tartja a magyar emberek egészségtudatosságának fejlesztését és hogy minőségi termékein túl, hiteles információkkal segítsen az egészségmegőrzésben. Az interneten nagyon sok ellentmondásos tartalommal találkozunk az egészség témakörében, felelős márkaként szeretnénk egészségtudatosságra inspirálni a márka fiatalabb követőit is és megbízható útmutatást adni.

A www.beresmozgas.hu egy olyan online platform, amelyet a Béres Gyógyszergyár Zrt. hozott létre. Az oldal célja, hogy hiteles információkkal és szakértői tanácsokkal segítse az embereket az egészséges életmód kialakításában. A Béres Mozgás oldalon található tartalmak között szerepelnek edzés- és gyógytorna videók, kirándulási ajánlók, egészséges receptek és egyéb információk az egészségmegőrzéssel kapcsolatban. Az oldal része a Béres Gyógyszergyár Zrt. elkötelezettségének a magyar emberek egészségének támogatása iránt.

Mikor kezdték a fejlesztését a honlapjuknak/applikációjuknak? 

A www.beresmozgas.hu oldal 2017-ben indult, és tavaly, 2022. októberében kezdtük megújítani az Artificial ügynökséggel. Célunk egy átlátható, letisztult és modern felület létrehozása volt.

Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres legyen?

Miután meghatároztuk a célokat és funkciókat, a design kiválasztása, tesztelések, a tartalmak migrálása az új oldalra, téma címkék cikkekhez rendelése és finomhangolások következtek, majd természetesen az élesítés.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlap fejlesztése/ elkészítése során?

Az egyik legnagyobb kihívás a korábbi tartalmak migrálása volt, valamint a cikkek új témacímkéket használó rendszerbe való bekategorizálása.

Miért gondoljátok, hogy tiétek ‘Az Év Honlapja’? Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción? Mivel kötelezitek el őket?

A Béres Mozgás oldal szakértői segítséget és inspirációt nyújt a mindennapok során. A felhasználói élmény fókuszában az oldal könnyen áttekinthető felépítése és az animált, egérmozgáshoz igazodó elemek állnak. A design prioritása a felhasználók könnyű navigálása volt. Minden logikus helyen szerepeljen, ne vesszen el az ember a sok tartalom között, amit segít a “tagrendszer” is, hogy egy adott témán belül a felhasználók könnyen megtaláljanak minden kapcsolódó tartalmat.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Az oldal a B2C, fogyasztókkal való kommunikációban van a segítségünkre.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat/applikációkat?

Szeretnénk szorosabban integrálni a közösségi média platformjainkat az oldalba, hogy a legfrissebb tartalmak könnyen elérhetők legyenek a látogatók számára.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a látogatókra? Mivel kötelezitek el őket?

Az oldalaink, a beres.hu és a beresmozgas.hu, hatást gyakorolnak látogatóinkra azzal, hogy minőségi és hiteles információkat nyújtanak az egészségmegőrzésről. Az elkötelezettségünk abban nyilvánul meg, hogy szakértői tanácsokkal, edzés- és gyógytorna videókkal, kirándulás ajánlókkal és egészséges receptekkel látjuk el őket. Ezen keresztül arra ösztönözzük a látogatókat, hogy tudatosan gondoskodjanak az egészségükről és tippekkel segítjük őket abban, hogyan alakítsanak ki egészséges életmódot.

A felhasználói elkötelezettséget az átlátható, letisztult és könnyen navigálható felületen keresztül erősítjük. Az animált és interaktív elemek segítenek fokozni a felhasználói élményt, miközben a tartalom logikusan és könnyen kereshető módon van elrendezve.

A közösségi média integrációja révén arra törekszünk, hogy látogatóinknak folyamatosan friss és releváns tartalmat nyújtsunk, és ezáltal inspiráljuk őket az egészségtudatos életmód kialakítására. A szakértőink által ellenőrzött és készített tartalmak és az aktív online jelenlétünk segít abban, hogy látogatóink megbízhassanak az általunk nyújtott tartalmakban és inspirációkban.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

A közeli és távoli jövőben a céljaink közé tartozik a beres.hu és a beresmozgas.hu oldalak szorosabb integrálása. Ezen keresztül szeretnénk még egységesebb és összehangoltabb felhasználói élményt nyújtani látogatóinknak, valamint könnyebbé tenni számukra az információk elérését és az oldalak közötti navigációt. Az integrációval erősítjük online jelenlétünket, és lehetővé tesszük, hogy a látogatók könnyen megtalálják mind a termékeinkkel, mind az egészségügyi információkkal kapcsolatos tartalmakat.

Ezen kívül folyamatosan figyelemmel kísérjük az online trendeket és az újításokat, hogy mindig aktuális és releváns tartalmakkal szolgálhassunk. Az egészségtudatos életmód népszerűsítése és támogatása továbbra is középpontban áll céljaink között. Az életmódváltás, egészséges táplálkozás és mozgás fontosságának hangsúlyozása mellett olyan digitális eszközökkel és tartalmakkal szeretnénk elősegíteni, hogy a látogatóink könnyen elérhessék és megérthessék, hogyan gondoskodhatnak egészségükről a mindennapokban.

 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek