Nos, ahogy a FatCat mondja: " Az élet túl rövid ahhoz, hogy ne próbáld ki a FatCat Trans szolgáltatásait!"

Interjú a FatCat Trans Kft.-vel
2023-12-21

Mai interjúnkban szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy a közönség jobban megismerje pályázónkat, a FatCat Trans-t. Kitérünk a cég motivációjára a pályázat során, a honlap fejlesztési fázisaira, illetve érdeklődtünk, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük és milyen céljaik vannak a közeli és távoli jövőben.

Kik vagytok ti?

Mi vagyunk a FatCat Trans Kft, egy innovatív új szereplő a közúti szállítás szolgáltató piacon.

Mikor kezdték a fejlesztését a honlapjuknak/applikációjuknak? 

Az ötletelés már nyáron elkezdődött, de az érdemi fejlesztés szeptemberben indult be.

Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres legyen? 

Ezek a fázisok még mindig tartanak, de az első jelentős kihívást a koncepció lefektetése jelentette. A fuvarozási/szállítási szektor nagyon szaturált piac, így szerettünk volna egy olyan tengelyt felállítani amivel ki tudunk tűnni az “átlagos fuvaros” imidzsből és nyomot hagyhatunk a célközönségünkben. 

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlap fejlesztése/ elkészítése során? 

A kihívások leginkább szemléletbeli eltérések voltak, a dizájn és funkció tekintetében. De ezeket mind-mind sikerült áthidalni koordinációval és rengeteg sok meetinggel. :) Az optimalizáció folyamatos, a viselkedést folyamatosan mérjük és igazítjuk hozzá a tartalmat. 

Miért gondoljátok, hogy tiétek ‘Az Év Honlapja’? 

Úgy gondoljuk, hogy a hasonló szolgáltatást nyújtó weboldalak között a FatCat weboldala egy merész, különleges oldal. Szerettük volna elérni, hogy az oldal látogatója több oldal böngészése után is emlékezzen ránk. 

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción? Mivel kötelezitek el őket? 

A hasznos információkon felül a weboldalunk szórakoztató, humoros elemeket is tartalmaz, mint szövegi, mint képi megjelenés formájában. Igyekeztünk honlapunkat úgy felépíteni, hogy a szórakoztatás ne menjen a hitelesség rovására. 

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért? 

Mivel a weboldal és maga a projekt frissnek mondható, a B2B partnerek elérése könnyebb feladatnak bizonyult. A B2C célközönségeket még tesztelnünk kell, hogy pontosan oda juthasson el az üzenetünk és szolgáltatásunk, ahol van rá kereslet. Ezek leginkább szolgáltatásbeli meghatározásokkal kapcsolatos kihívások. 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat/applikációkat? 

Tervben van árkalkulátor beépítése, amivel még könnyebbé és kényelmesebbé tehetjük a látogatók számára az oldal használatát, illetve a hőtérképes vizsgálatok alapján minor

oldalbeli átstrukturálás fog történni, hogy minden elem oda kerüljön, ahol a legjobban kézre esik a látogatónak. 

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a látogatókra? Mivel kötelezitek el őket? 

Szeretnénk azt a hatást elérni a látogatóknál, hogy a FatCat Transszal valóban nagyon “menő” fuvaroztatni. Elköteleződést jelenthet a látogatóknak, hogy a Fix áras fuvaroknál a konkurencia által kínált kiszámíthatatlan óradíj helyett, valóban előre kiszámítható fix áron fuvaroztathat a megrendelő. 

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben? 

Nos, ahogy a FatCat mondja: " Az élet túl rövid ahhoz, hogy ne próbáld ki a FatCat Trans szolgáltatásait!" Mivel a projekt valóban frissnek mondható, rövid távú célunk a B2C közönségek kommunikációjának finomítása. Szeretnénk megtalálni a hangunkat ezen fogyasztók körében, mindamellett folyamatosan szinten szeretnénk tartani a céges ügyfél körünket és tervszerűen bővíteni azt. Ezekre fogunk törekedni és elérni azt.

További sok sikert!

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek