"Bármilyen szektorban egyedivé, kreatívvá tehetőek a honlapok..."

Kreatív Vonalak Kft.-vel
2024-03-11

Interjúnkban a Kreatív Vonalak csapatát kérdeztük ’Az Év Honlapja’ pályázatról, és arról, hogyan lehet egy sikeres weboldalt fejleszteni. Szerintük a honlap külsején és az információátadáson kívül más célokat is meg kell valósítani, például márkaépítés, vásárlásösztönzés és marketing tevékenység.

Mi motivált arra, hogy nevezzetek ’Az Év Honlapja’ pályázatra?
Ez egy rangos elismerés minden honlap számára. Az volt a célunk, hogy részesüljenek benne azok az ügyfeleink is, akikkel neveztünk.


Hogyan tudjátok ebben a szektorban egyedivé, kreatívvá és valódi fogyasztói élménnyé tenni a weboldalatokat?
Mi azt valljuk, hogy bármilyen szektorban egyedivé, kreatívvá és felhasználóbaráttá tehetőek a honlapok, ha arra koncentrálunk, hogy milyen információval, funkcióval vagy tartalommal teremthetünk értéket a látogatóknak.

 

Milyen fázisokon kellett végigmenni ahhoz, hogy a weboldal sikeres, jól strukturált legyen?
Mi jellemzően stratégiai tervezéssel kezdünk, amikből drótvázak születnek. Ezután dőlnek el a vizualitás kérdései: az arculat, a grafikák, a fotók. Ebből összeáll a látványterv. Majd sitebuild és programozás, a tartalmak összehozása és beszerkesztése, végül a tesztelés, élesítés.

 

Mennyivel nehezíti meg a dolgotokat az, hogy nem elég egy jól kinéző, információt közvetítő weboldalt létrehoznotok, hanem vásárlást is generálni kell az oldalon?
Szerintünk egyetlen honlapnál sem szabadna csak annyira törekedni, hogy szép legyen és információt adjon át. A feladat nehézségében nem jelent jelentős különbséget, hogy a vásárlás vagy más, mondjuk márkaépítési vagy marketing cél elérése van kitűzve.

 

Milyen jó tanáccsal látnátok el azokat, akik most kezdik a honlapjuk fejlesztését?
Azért, mert valamit meg tudnak kapni látszólag készen, más dolgokat pedig le tud generálni egy gép, azt ne úgy kezeljék, hogy lespórolják a gondolkodást.

 

Hogyan valósul meg a honlapon a felhasználói élmény és az interaktivitás?
Ahogy megterveztük. :)


Milyen hatással volt szerintetek a pályázat arra, hogy a közönség és a fogyasztók jobban megismerjenek?
Sajtófigyelemben nem annyira érzékelhető, de szakmai renoméban egyértelműen.


Milyen trendekre számítotok az agrárszektorban az idei évben?
Érezhető, hogy erre a területre is begyűrűzik az, hogy profi tervezőkkel messzebbre lehet jutni.

 

A honlapotok hogyan törekszik arra, hogy a látogató számára a hobbi szenvedéllyé váljon?
Úgy, hogy a honlap is az élmény átadására koncentrál, és nem a racionális érvelésre.

 

Milyen módszerekkel tettétek a tanítási-tanulási folyamatot hatékonnyá?
Digitalizáció, játékosítás.


Szerintetek mi tesz egy piaci szereplőt jó szolgáltatóvá?
Az, hogy értékteremtésre törekszik, jól kommunikál és csiszolja a tevékenységét a visszajelzések alapján.
 

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek