A gyerekek szemét védi az új PC-szemüveg

2015-09-30

Az Elecom olyan PC-szemüveggel állt elő, ami megvédi a gyerekek szemét a kék-fény káros hatásaitól, amik akkor érik őket, amikor hordozható eszközöket, okostelefont, vagy személyi számítógépet használnak.

A kék fénytől elfárad és kiszárad az ember szeme - írja a JAPANTODAY. Az Elecom saját szemüvegkollekciót dolgozott ki a probléma megoldására. A terméket kétféle méretben árulják, az egyiket az alsó tagozatosokra, a másikat pedig a felsősökre szabták. 

A szemüvegre a gyártó szerint azért van szükség, mert a gyerekek különösen sokat nézik a különböző eszközök képernyőit. A termék kiszűri a kék fény 65 százalékát, ami már elég ahhoz, hogy megkímélje a szemet annak káros hatásaitól. A szemüveg emellett kiszűri az ultraviola sugárzás 99 százalékát is, ami szintén káros az emberi látószervnek. 

Mivel a gyerekek kevésbé vigyáznak a dolgaikra, a szemüvegeket ellenálló polikarbonátból csinálták. Mindkét modellt három-három színben lehet kapni.

/www.mediainfo.hu/

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek