Marketing trendek 2016-ban

2016-01-04

Varga István, a Manta Marketing Kft. ügyvezetője és 'Az Év Holapja' alapítója 10 pontban foglalta össze 2016 marketing kihívásait.

Elkezdődtek a szekcióelőadások a Marketing Konferencián. A Digital Hack terem első előadója Varga István, a Manta Marketing Kft. ügyvezetője. A szakember a közeli jövő általa legfontosabbnak vélt marketing trendjeit foglalta össze 10 pontban:

1, Tovább erősödnek a közösségek: már 15 éve indult az indexes törzsasztal, a Facebook miatt ezek a közösségek felerősödnek. Várhatóan nőni fog azoknak a száma, akik legalább 10 online közösségnek is a tagjai.
2, Jelenleg alulbecsült a videóhír műfaj. Ennek erősödnie kell, hiszen alkalmas az értékesítés támogatására, ügyfélszolgálat erősítésére. Fontos szerepe lesz a perszonalizációban.
3, Perszonalizálhatóvá válik a mass marketing: a tartalmakat az emberek önként osztják meg egymással.
4, Közösségi finanszírozás: erősödnek a személyre szabott szolgáltatások, például az egyedi bankkártyák.
5, M2M: a gépek közti adatkommunikáció egyre fontosabbá válik, a big data /felhő technológia segítségével. A szerepe egyértelműen nő a közlekedésben, egészségügyben, vagy például az okos házak tekintetében.
6, Shareconomy: megújul ez a közösségi marketingtér, például közös lakossági beszerzésekkel.
7, Az engagement új értelmezést kap: bevonják a fogyasztókat, például visszajelzések kérése egy szálloda után. Megnő az ajánlás szerepe.
8, Szokásmarketing: új fogyasztási szokások lesznek
9, Real time döntések: például a repülőtérre érkező utasok telefonjában a beszállókártyás email az érkezéskor automatikusan kiemelődik, hogy azonnal megtalálható legyen.
10, Teljesen behálózódás: a digitális fogyasztók ismerik a jogaikat, egyre gyorsabban döntenek.
 

/marketinginfo.hu/

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek