Jubileumi évet nyit ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2016-04-11

Idén 15. alkalommal rendezik meg ’Az Év Honlapja’ pályázatot, mely rengeteg újítással készül az őszi időszakra. A zsűri új alapokra helyezte a versenyt, hogy a nevezők is újabb kihívásokkal találják magukat szembe. A tavaszi, „felkészítő” workshop így kiemelt szerepet kap a projekt életében…

„A digitális marketingben egy év négynek számít, gyakran elhangzik, mégsem vesszük elég komolyan. A zsűri idén ennek a ténynek szenteli a jubileumi évet és kiemelten odafigyel az innovációra a pályázatokban. Gondoljunk csak ebbe bele, egy teljesen új, digitális világ épült fel az elmúlt évtizedben. Missziónk, hogy egyre többen tudják követni ezt az egyre gyorsuló világot!”- nyilatkoztaVarga István, 'Az Év Honlapja' pályázat alapítója, aki azt is elmondta, hogy a workshopon a sok változtatás mellett olyan információk fognak elhangozni, melyek rendkívül hasznosak és iránymutatóak a mai világ marketingesei számára.

A 15. jubileumi évben, ’Az Év Honlapja’ pályázaton többek között a kategóriák, a zsűrizési folyamat és a szempontrendszer is átalakul. A workshoppal pedig az idei év leendő nevezőit szeretné felkészíteni a zsűri arra, hogy most is igazán nívós és szakmailag kifogásolhatatlan honlapok kerüljenek ki a digitális világba.  A szervezők egyébként egy igazán nagy hírrel is készülnek a tavaszi időszakra, melyről majd a későbbiekben számolunk be…

A „Hogyan legyek Az Év Honlapja?” elnevezésű pályázati felkészítő workshop, 2016. május 11-énkerül megrendezésre az Expo Hotel Panoráma termében. Az előadók között köszönthetjük majd többek között Varga Istvánt, ’Az Év Honlapja’ pályázat alapítóját, Klausz Melindát (Klausz Social Group), Papp Gábort (The Pitch), Fazekas Lászlót (MÜPA) és Biri Mátyást (Growth Panda Agency) is.

A workshop teljes programja és a jelentkezési feltételek az alábbi linken érhetők el:

 http://www.azevhonlapja.hu/workshop/jelentkezes

Vissza

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben

“A lényeg, hogy a felhasználó azt érezze, hogy a weboldalon tényleg örömmel várjuk, teljeskörűen informáljuk.”

2024. 05. 02.
A Danone csapata az "Az Év Honlapja" pályázaton, Rendezvény kategóriában, Az Év Honlapja díjat zsebelte be. A nevezéssel nem csupán a kihívások izgalmát keresték,&nb…
Bővebben
További hírek